۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۴۴۰۰۴۱

تأکید آیت‌الله دستغیب بر تسریع ساخت مرکز درمانی موقوفه دکتر نجابت در شیراز

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) بر لزوم تسریع ساخت مرکز جدید بهداشتی درمانی موقوفه دکتر نجابت در شیراز تأکید کرد.
آيت الله سید علی اصغر دستغیب، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان  رهبریرهبری

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، در نشستی با حضور آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نمایندگان و هیأت امنای موقوفه دکتر نجابت و نمایندگان استانداری و شهرداری شیراز، روند ساخت مرکز جدید بهداشتی درمانی موقوفه زنده یاد مرحوم دکتر نجابت بررسی شد.


آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب در این نشست با بیان اینکه بنیان این طرح را یکی از چهره‌های معروف و مطرح شهر شیراز آقای دکتر حیدرعلی نجابت که به کارهای خیر و نیک شهرت دارند نهاده است، گفت:‌ امروز اتفاق نظر خوبی بین تمام نهادها، سازمان‌ها، مسئولان آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و هیئت امنایی که برای ساخت این درمانگاه تعیین شده وجود دارد.


وی با اشاره به شخصیت والای مرحوم نجابت افزود: ایشان حقیقتاً چهره علمی و متقی این شهر بوده و علاقه بسیار زیادی به سادات، روحانیت و خدمت به قشر مرحوم جامعه داشتند و به گردن همه حق دارند.


رئیس مجمع خیرین تأمین سلامت فارس ساخت این مرکز بهداشتی درمانی را گامی بسیار موثر درجهت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در استان عنوان و بر ساخت مرکز بهداشتی درمانی موقوفه دکتر نجابت در مکان جدید باید با همکاری دستگاه‌های متولی در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.


آیت‌الله دستغیب با قدردانی از دست‌اندرکاران این پروژه به ویژه دکتر نجابت و ایمانیه که از پایه‌گذاران مجمع خیرین تامین سلامت در بهداشت و درمان هستند از شهردار منطقه تاریخی فرهنگی شیراز و همه دست‌اندرکاران این طرح خواست تا با عزمی راسخ به دنبال ساخت این مرکز بهداشتی و درمانی باشد.


 نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: اگر مسئولین ذیربط، وحدت رویه و اتفاق نظر داشته باشند کارها به خوبی پیش می‌رود.


یادآور می‌شود، در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نمایندگان و هیأت امنای موقوفه دکتر نجابت، نمایندگان استانداری و شهرداری شیراز گزارشی از اقدامات انجام شده برای ساخت این طرح ارائه کردند./102/9191/ب1

ارسال نظرات