۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۴۴۰۶۵۱
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه برای تشییع و تدفین شهید گمنام

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام، گفت: تمهیدات لازم برای تدفین شهید گمنام در مدرسه امام خمینی کرمانشاه اندیشیده شده است.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه، ابراز داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسمات در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اندیشیده شده است.


مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: جهت رفاه حال شهروندان و مردم شهیدپرور کرمانشاه وسیله ایاب و ذهاب از درب مسجد جامع به سمت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) فراهم شده است.


وی در ادامه بیان داشت: فضاسازی و آماده سازی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در حال انجام است و بخش های مختلف حوزه علمیه و کارکنان و طلاب با همکاری در این عمل پرخیر و برکت، از فضایل و کرامات بسیاری بهره‌مند می شوند.


حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مراسم تدفین در ساعت 11:30 روز شنبه مورخ 9 مردادماه جاری با حضور علما، بزرگان، اساتید، کارکنان ادارات، طلاب و عموم مردم در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می شود.


مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تقدیر از همکاری شهرداری، سپاه و آتش نشانی، اظهار داشت: خداوند متعال تمام رهروان شهدا را مورد لطف و عنایت خود قرار دهد، زیرا همکاری در مراسمات سرشار از معنویت است.


وی بیان داشت: با تدفین پیکر مطهر شهید گمنام، زمینه های توجه به معنویت و بصیرت افزایی طلاب فراهم می شود، افزایش معنویت و بینش دینی طلاب در انجام رسالت هدایتگری آن ها در آینده اثرگذار است.


حجت الاسلام موسوی در پایان با دعوت از مسؤولان و عموم مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام، گفت: حضور در چنین مراسماتی سعادتی بزرگ برای مردم است و خوشبختانه مردم شهیدپرور کرمانشاه همواره حضور گسترده ای در مراسمات دارند./857/302/ب2

ارسال نظرات