۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۴۴۰۷۳۸

سوگواری در مالزی در سالروز شهادت امام صادق

مراسم سوگواری ایرانیان مقیم مالزی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) شامگاه امروز، هشتم مردادماه، در رایزنی فرهنگی ایران در کوالالامپور برگزار می‌شود.
شهادت امام صادق(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا، رایزنی فرهنگی ایران در کوالالامپور اعلام کرد: مراسم سوگواری ایرانیان مقیم مالزی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) امشب پس از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود و با برنامه‌های مختلفی همراه است.

 

مرضیه افخم، سفیر و علی‌اکبر ضیایی، رایزن فرهنگی کشورمان در مالزی، جمعی از کارگزاران نظام، ایرانیان مقیم، دانشجویان، اساتید و دانش‌آموزان در این مراسم حضور می‌یابند.

 

سخنرانی و مداحی دو تن از ایرانیان مقیم از برنامه‌های مراسم امشب رایزنی فرهنگی ایران در مالزی است و این مراسم با همکاری هیات مذهیی ایرانیان مقیم کوالالامپور (هیات نورالزهرا"س") برگزار می‌شود.

 

بنا بر این گزارش، برنامه‌های مشابهی نیز در هیات محبان الرسول(ص) دانشجویان ایرانی در منطقه «سردانگ» کوالالامپور و همچنین هیات آل یاسین شهر «جوهور» مالزی با حضور دانشجویان و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

 

همچنین بنا بر اعلام رایزنی فرهنگی ایران در مالزی مراسم قرائت دعای کمیل هر هفته با حضور علاقمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) در محل رایزنی برگزار می‌شود./847/ب102/د

ارسال نظرات