۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۴۴۱۰۰۷

همایش «نقش زنان در رشد اقتصادی» در پاکستان برگزار شد

همایش «نقش زنان در رشد اقتصادی» در جامعه سراجیه نعیمیه پاکستان برگزار شد.
اشتغال بانوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش «نقش زنان در رشد اقتصادی» به همت بنیاد شعور و خوشی پاکستان و با شرکت اساتید، دانشجویان و شخصیت ھای برجسته در جامعه سراجیه نعیمیه پاکستان برگزار شد.

 

نبیرہ عندلیب نعیمی عضو پارلمان ایالتی پنجاب در سخنانی با بیان این که زنان می توانند در رشد اقتصاد کشور نقش برجسته ای ایفا کنند، گفت: ما باید اقتصادی اسلامی را جامعه عمل بپوشانم چراکه تنھا راہ حل مشکلات اقتصادی جھان است.

 

وی با اشارہ به این که ما به عنوان مسلمان باید از راہ ھای حلال کسب درآمد کنیم، افزود: اسلام مخالف رسم های غیر اخلاقی و غیر اسلامی است، اقتصاد غربی و غیر اسلامی چون بر پایه اقتصاد شخصی و ذاتی طراحی شدہ است ربا را حرام نکردہ و اما اساس اقتصاد اسلامی به دلیل اجتماعی بودن با ربا به شدت مخالف است زیرا ربا به جامعه ضربه می زند.

 

عضو پارلمان ایالتی پنجاب با بیان این که اسلام مخالف تمام آن چیزھای است که ارزش یک زن را زیر سوال ببرد تاکید کرد: اسلام به زنان عزت و کرامت و بزرگی عطا کرد، و زن را محور خانه و مسؤول تربیت فرزندان قرار داد.

 

وی درباره نظر اسلام نسبت به کار بانوان تصریح کرد: بانوان مسلمان به شرط رعایت حجاب اسلامی و حدود شرعی می توانند در جامعه به فعالیت پرداخته و به خانواده در زمینه اقصادی کمک کنند./988/ب902/د

ارسال نظرات