۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۴۴۱۱۳۵
محقق و پژوهشگری حوزوی کشور کنگو:

اقتدار نظام اسلامی موجب انزوای نظام سلطه شده است

محقق و پژوهشگر دینی از کشور کنگو، انقلاب اسلامی را الگوی کوچکی از حکومت صاحب الزمان(عج) معرفی کرد و گفت: امروز جوانان ایران اسلامی باید وجود این حکومت الهی را یک فرصت و موهبت بزرگ الهی بدانند و در جهت حفظ و حراست از آن با همه توان ایستادگی کنند.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ثابتی انگو محقق و پژوهشگر دینی از کشور کنگو امروز در مراسمی که که با عنوان «گفتمان انقلاب اسلامی گفتمانی جهانی» در ساری برگزار شد با اشاره به این که در بین اهل تسنن گنگو، تشیع به عنوان تکفیر شناخته می شود، گفت: امروز شیعه به عنوان مذهب حق در جهان متأسفانه مظلوم واقع شده است.

 

وی انقلاب و قیام مستضعفان جهان بر علیه استبداد، ظلم و استکبار را از دستاوردهای مهم و اصلی انقلاب اسلامی ایران در سطح بین المللی خواند و یادآور شد: اگر امروزه در کشورهای جهان می توانیم شاهد انقلاب و مقابله مستضعفان بر علیه ظالمان باشیم به برکت و تاسی از انقلاب اسلامی شماست و شما قدر این موهبت الهی را بدانید و در حفظش با جان و دل کوشا باشید.

 

انگو با اشاره به دستاورد ملی و بین المللی رزمندگان مقاومت اسلامی در دفاع از اسلام ناب و شکست توطئه های دشمنان گفت: دفاع از اسلام و اهل بیت(ع) بالاترین مرحمت خدا و اهل بیت(ع) است که امروز رزمندگان در دفاع از حریم اهل بیت(ع) جان شیرین خود را تقدیم می کنند.

 

وی بیداری و مقاومت در برابر استکبار را الگو گرفته از ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی دانست و افزود: ملت هوشیاری ایران اسلامی با تبعیت از ولی فقیه در برابر ابرقدرت ها با عزت و اقتدار ایستادگی و مقاومت می کند.

 

این محقق و پژوهشگر حوزوی، انقلاب اسلامی را الگوی کوچکی از حکومت صاحب الزمان(عج) معرفی کرد و گفت: امروز جوانان ایران اسلامی باید وجود این حکومت الهی را یک فرصت و موهبت بزرگ الهی بدانند و در جهت حفظ و حراست از آن با همه توان ایستادگی کنند.

 

وی با اشاره به این که امروز رزمندگان جبهه مقاومت برای دفاع از حریم اسلام از دنیا برکندند و به شهادت رسیدند، تصریح کرد: متأسفانه عده ای در مقابل با حمایت حکام ظالم و مستکبر جهان در برابر جبهه مقاومت می ایستند.

 

انگو ضمن تأکید بر حفظ این انقلاب و تبعیت از ولی فقیه خواستار هوشیاری جوانان ایران اسلامی در برابر انحرافاتی شد که دشمنان اسلام از طریق شبه افکنی و تفرقه در دین و مذهب دنبال می کنند.

 

وی به ماجرای جنگ احد و نافرمانی فرماندهان در جنگ برای دستیابی به غنائم ناشی از فتح اولیه اشاره کرد و گفت: برخی از رزمندگان سست ایمان در جنگ احد کسب غنائم را بر حفظ موقعیت پیروزی خود بر دشمن و پیروی از فرمان مقتدای خود ترجیح دادند و به سرنوشت بد ضربه سنگین بر یاران رسول الله(ص) که همانا غلبه کفر بر اسلام و شکست مسلمین بود گرفتار شدند.

 

این محقق و پژوهشگر دینی با اشاره به این که خطرها و بحران های بسیاری متوجه جامعه اسلامی به ویژه امت شیعه است، ادامه داد: امروز ملت ایران باید قدر امنیت در جمهوری اسلامی را بدانند زیرا ایران تنها کشوری است که به واسطه هشیاری ملت و شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدایش دارای امنیت بالایی است و این امنیت از ارزش بالایی در کشور، منطقه و جهان برخوردار است و آزادگان جهان به آن غبطه دارند.

 

وی با یادآوری فقدان آسایش و امنیت در کشور های منطقه، وجود این امنیت در جمهوری اسلامی را نعمتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان دین تلاش دارند تا این نور الهی را خاموش کنند گرچه خداوند نورش را می گستراند اما نباید از مکر، حیله، ترفند و دسیسه دشمنان با رویکرد گوناگون اعم از ایجاد ناامیدی در جامعه اسلامی برای گسترش تفرقه، فرهنگ بی غیرتی، بی ایمانی و در نهایت دلزدگی از اسلام غافل شد.

 

انگو با بیان این که نظام سلطه به دنبال بردگی از ملت های مسلمان منطقه است، تصریح کرد: ابرقدرت ها حتی در صورت قرار گرفتن ملت ها در زیر سلطه آنان هم راضی نمی شوند و این پذیرش سلطه به معنای ذلت و تحمیل ذلت است.

 

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب خوشحالی ملت های آزادی خواه و مستضعف جهان و عصبانیت قدرت های غربی شده است، خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی همه توطئه ها و برنامه های دشمنان در نقاط مختلف جهان را به بن بست کشاند.

 

این محقق و پژوهشگر حوزوی به شکست های متعدد دشمنان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: علیرغم همه توطئه افکنی ها، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی کشوری مقتدر در عرصه جهانی است.

 

وی با بیان این که عصبانیت امروز استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از عزت و عظمت نظام اسلامی در عرصه جهانی است، تصریح کرد: طرح انزوای ایران اسلامی که از سوی دشمنان پیگیری می شد با شکست مواجه شد.

 

این روحانی پژوهشگر با بیان این که امروز استکبار جهانی در نقاط مختلف جهان مسلمانان را به جان هم انداخته است، گفت: متأسفانه دشمن با سوء استفاده از برخی اختلافات قومی و قبیله ای زمینه جنگ و نزاع بین امت اسلامی را فراهم کرده است.

 

انگو با بیان این که عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب انزوای نظام سلطه شده است، افزود: نگاه عزتمندانه نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنیا ملت ایران را به عنوان مردمی صلح طلب در عرصه جهانی معرفی کرده است.

 

وی ایران اسلامی را کشوری با اقتدار در عرصه جهانی معرفی کرد و با بیان این که ایران الگویی برای بسیاری از کشورهای دنیا است، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که هر گونه تلاش برای تضعیف نظام اسلامی در عرصه جهانی شکست خواهد خورد.

 

این محقق و پژوهشگر حوزوی با اشاره به این که بسیاری از کشورهای غربی نیز به اقتدار ایران در دنیا اذعان دارند، بیان داشت: این عزت در سایه ایستادگی، مقاومت ملت ایران و همچنین رهبری های حضرت آیت الله امام خامنه ای حاصل شده است./1317/ب202/د

ارسال نظرات