۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۴۴۱۲۲۴
معاون فرهنگی اوقاف کرمان:

آزمون معارف قرآن کریم پانزدهم مرداد ماه در کرمان برگزار می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، ازبرگزاری مرحله استانی آزمون معارف قرآن کریم از اواسط مرداد ماه امسال در کرمان خبرداد.
قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان،حجت الاسلام سید رضا فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، با اشاره به برگزاری رقابتهای مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قران کریم در مرداد ماه گفت: مرحله استانی آزمون رشته معارف قرآن کریم پانزدهم مرداد ماه در کرمان برگزار می شود.

 

وی افزود : با حضور 66 نفر منتخب مرحله شهرستانی رشته معارف این آزمون در محل اداره کل اوقاف استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام فاطمی افزود: این آزمون شامل 40 سوال تستی و در مجموع 100 امتیاز می باشد که شرط قبولی و حد نصاب نمرات لازم جهت ورود به مرحله کشوری کسب امتیاز 90 می باشد.

 

وی تصریح کرد: سوالات این آزمون از آیات سوره یونس و هود برگرفته از کتاب تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی طرح ریزی شده است.

 

حجت الاسلام فاطمی از رشد دو برابری حضور شرکت کننده در آزمون امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: سال گذشته در رقابت مرحله استانی 30 نفر شرکت کننده حضور داشتند که مقام پنجم کشوری این رقابتها از سوی نماینده استان " فرزان رکنی" بدست آمد./9709/102/ب3

ارسال نظرات