۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۴۴۱۳۱۷
معاون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

سنگرهای دفاعی کشور در عراق و سوریه است

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز سنگرها و خاکریزهای دفاعی کشور در عراق و سوریه است گفت: برخی از افراد جامعه مخالف حضور رزمندگان مدافع حرم در این خاکریزها هستند.
دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبرپور امروز در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در جمع جهادگران دانشگاه پیام نور بیرجند اظهار داشت: ما بر سر سفره‌ای هستیم که 37 سال از آن گذشته و به برکت خون شهدا با گذشت این مدت در امنیت کامل به سر می‌بریم.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه وزارت خارجه برای اجرایی شدن برجام تلاش زیادی کرد اما ثمری نداشت گفت: ثمره برجام باید بر سر سفره‌های مردم حس شود اما هنوز این شرایط فراهم نشده است.

وی با اشاره به اوضاع خاورمیانه افزود: جوانان ما در  مرزهای خارج از کشور برای امنیت ما جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، جوانی و عمر خود را فدا می‌کنند تا امنیت بر سر ایران باقی بماند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: روزی جوانان این سرزمین در کوه‌های کردستان با دشمن مبارزه کردند تا ما امروز قدرت و کرامت داشته باشیم و امروز نیز رهروانشان در مرزهای سوریه و عراق مبارزه می‌کند تا از کیان انقلاب پاسداری کنند.

اکبرپرور با بیان اینکه ما امروز مدیون جانفشانی‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و رزمندگان مدافع حرم هستیم افزود: خاکریزهای دفاعی ما امروز در عراق، سوریه است، اما برخی از افراد جامعه مخالف حضور رزمندگان مدافع حرم در این خاکریزها هستند.

وی با بیان اینکه شهید هیچگاه نمی‌میرد، اظهار داشت: اگر به قرآن اعتقاد داریم خداوند در قرآن بارها بیان کرده است که شهید هرگز نمی‌میرد، اما آن فردی که بر صندلی مدیریت تکیه زده و مادر شهید را تحویل نمی‌گیرد در حقیقت خودش مرده است حتی باید گفت مرده امروز فردی است که ماهیانه 234 میلیون تومان حقوق می‌گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مسئولان باید هوشیار باشند در زمان جنگ رزمنده ما اگر سنش برای جبهه رفتن کم بود، شناسنامه خود را دستکاری می‌کرد تا بتواند به جببه برود، اما امروز تهاجم فرهنگی کاری کرده که جوانان ما در فضای مجازی غرق شدند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما روزی در مرزهای خوزستان با دشمن مبارزه می‌کردند و امروز در مرزهای سوریه و عراق همان شرایط را تجربه می‌کنند اظهار داشت: امروز مشکل اصلی کشور در مرزها نیست بلکه در مغزها است تنها مشکل ما که مقام معظم رهبری از سال‌های قبل بر آن تأکید داشتند تهاجم فرهنگی است.

اکبرپور گفت: عده‌ای که باید در درون جامعه شرایط ناتوی فرهنگی را حس کنند امروز سر به زیر برف فرو برده و می‌پرسند جنگ فرهنگی یا شبیخون فرهنگی چیست این در حالی است که جنگ فرهنگی از مرزهای فرهنگی گذشته و به خیابان‌های شهرهایمان کشیده شده و تا اتاق خواب فرزندانمان پیش رفته است.

وی با بیان اینکه گاهی والدین به دلیل بی‌اطلاعی از عواقب جنگ فرهنگی احساس تکلیف نمی‌کنند افزود: جنگ فرهنگی به این معنا است که جوان ایرانی حاضر است از نان شب خود بزند اما از شارژ اینترنت خود نگذرد امروزه چاقوی تیز بران فضای مجازی چاقویی دولبه است اگر هوشیار باشیم می‌توانیم از این فضاهای مجازی به بهترین نحو استفاده و اگر کمی غفلت کنیم ضربه بزرگی می‌خوریم.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز خیلی از افراد در جامعه فرق ولایت با ریاست را نمی‌دانند گفت: در شرایط کنونی خطر ورود به مغزها از خطر ورود به مرزها از خطر بسیار بیشتر است.

وی اظهار داشت: برخی با دشمن لبخند می‌زنند بهتر است بدانند دشمن از لبخند ما از قدم زدن و کنار ما نشستن ترسی ندارد بلکه هنگامی ترس دارد که تأسیسات نظامی و موشک‌های زیر زمین ما را ببیند.

ارسال نظرات