۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۴۴۱۵۷۴
در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت؛

دیدار اهالی خبر و رسانه استان چهارمحال و بختیاری با امام جمعه شهرکرد

اهالی خبر و رسانه استان چهارمحال و بختیاری در آستانه 17 مردادماه، روز خبرنگار با حجت الاسلام والمسلمین نکونام دیدار کردند و به گفت و گو نشستند.
روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اهالی خبر و رسانه استان چهارمحال و بختیاری، عصر امروز و در آستانه 17 مردادماه، روز خبرنگار، با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و تجدید بیعت کردند.

 

در این دیدار صمیمی و دوستانه که با هماهنگی بسیج رسانه، واحد مطبوعات اداره کل ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری صورت گرفت، بیش از 50 خبرنگار حضور پیدا کردند و ضمن شنیدن توصیه های  حجت الاسلام والمسلمین نکونام، به بیان مشکلات و درد دلهای خود در این حوزه پرداختند.

 

در ابتدای این نشست، عیسی حیدری، مسؤول سازمان بسیج رسانه در استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه این سازمان از سه سال پیش شکل گرفته و در این مدت کوتاه توانسته جایگاه خود را در بین خبرنگاران پیدا کند، اظهار داشت: بسیج رسانه در راستای اهداف کلی بسیج مستضعفان برای کمک به تحقق جامعه اسلامی شکل گرفته است.

 

وی، ترویج روحیه انقلابی، ارتقاء سطح علمی اهالی رسانه و تشکیل رسانه جبهه انقلابی را از دیگر رسالت های سازمان بسیج رسانه برشمرد و گفت: عصر امروز، عصر رسانه و ارتباطات است که می طلبد در این راستا بصیرت افزایی خوبی در بین اهالی رسانه صورت گیرد و بسیج در رأس این آگاهی بخشی قرار دارد.

 

مهدی طهماسبی، کارشناس مسؤول واحد مطبوعات اداره کل ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز با بیان اینکه مهم ترین افتخار نشریات این استان آن است که در سالهای بسیار دور نخستین نشریه این استان به همت یک روحانی و تحت اشراف ایشان چاپ و منتشر شده است، گفت: در این استان 62 نشریه محلی شامل روزنامه، دوهفته نامه، ماهنامه و فصلنامه و 53 سرپرستی روزنامه، 16 خبرگزاری دولتی و غیر دولتی و 14 پایگاه خبری در حال فعالیت هستند.

 

وی تشکیل قرارگاه رسانه ای اقتصاد مقاومتی را مهم ترین اولویت امسال اهالی رسانه این استان عنوان کرد و افزود: به یقین یکی از مهم ترین ارکان اقتصاد مقاومتی برای تحقق، اهالی رسانه هستند که ان شاءالله با تشکیل این قرارگاه، فعالیت ها به سمت اقتصاد مقاومتی بیشتر معطوف می شود.

 

در ادامه این نشست نیز طهمورث فتاحی، رییس خانه مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه روز خبرنگار فرصت بسیار ارجمندی است تا رسالت سترگ و خطیر جامعه رسانه ای کشور بازخوانی و بر اولویتها و ارجحیتهای فرا روی فعالان و مجاهدان این عرصه تأکید شود، تصریح کرد: به یقین خبرنگاران و اهالی رسانه با آگاه سازی افکار عمومی و ارتقای اعتماد بین خود و مردم، دشمنان دروغ پرداز را مأیوس کرده و آنان را از قدرت رسانه ای ایران اسلامی آگاه می سازند.

 

در پایان این نشست برخی از خبرنگاران به نمایندگی از اهالی رسانه استان به بیان مشکلات فراروی خود در عرصه خبر و خبرنگاری پرداختند و از حمایتهای نماینده ولی فقیه در استان در این عرصه تقدیر کردند./202/9457/ب1

ارسال نظرات