۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۴۴۱۶۲۸

نشست نقش رسانه در تبلیغ و ترویج فعالیتهای قرآنی برگزار شد

در نشستی صمیمی با حضور خبرنگاران شاخص حوزه قرآن و عترت راه‌های پیشرفت در تبلیغ و ترویج موضوعات قرآنی از منظر رسانه مورد بررسی قرار گرفت.
اتحادیه تشکل های قرآن و عترت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست نقش رسانه در تبلیغ و ترویج فعالیتهای قرآنی عصر سه‌شنبه 12 مرداد با حضور محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، حسن محمدی مدیرعامل اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت کشور و جمعی از خبرنگاران شاخص حوزه قرآن و عترت در محل اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت برگزار شد.

 

آغاز برنامه تلویزیونی «رصد» در آینده نزدیک

در بخش ابتدایی ایننشست محمدحسین محمدزاده با مهم خواندن نقش رسانه، گفت: رسانه از نظر محتوایی می‌تواند به بخش‌هایی همچون آموزش، اطلاع‌رسانی، تفریح و سرگرمی بپردازد.

 

وی افزود: باید توجه داشت که در بحث تحلیل موضوعات قرآنی نباید چالش جدی ایجاد کرد و در بخش عمده به این موضوع توجه داشت که می‌توان موضوعات قرآنی را از منظر امیدبخش به نوجوانان معرفی کرد.

 

محمدزاده در پایان گفت: در آینده بسیار نزدیک و به مناسبت روز خبرنگار بنا داریم برنامه‌ای به نام «رصد» را بر روی آنتن ببریم و در این راه قطعا از ظرفیت خبرگزاریهای تخصصی و مشغول در حوزه قرآن استفاده خواهیم کرد.

 

نقد سازنده می‌تواند محرک باشد

در ادامه این نشست حسن محمدی با تاکید بر ارتقای روحیه نقدپذیری مسؤولان، ابراز داشت: بسیار مهم است که مسؤولان در مقابل انتقادات صحیح، منطقی عمل کنند.

 

وی افزود: با یک دیدگاه رسانه‌ای ضمن برگزاری نشستهای متعدد تخصصی در حوزه‌های مختلف قرآن، اقدام به ایجاد خبرگزاری اتقان کردیم و امروز این خبرگزاری جامعه مخاطب 20 هزار نفری را در کنار خود دارد.

 

گفتنی است در پایان این نشست، از زحمات خبرنگاران حوزه قرآن و عترت با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد./202/856/ب1

ارسال نظرات