۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۴۴۲۲۵۵
معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر:

دوره میثاق طلبگی داوطلبان ورود به حوزه علمیه استان بوشهر خاتمه یافت

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر گفت: دوره میثاق طلبگی داوطلبان ورود به حوزه علمیه استان بوشهر خاتمه یافت.
آذرشب  معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر دوره میثاق طلبگی داوطلبان ورود به حوزه علمیه استان بوشهر روز گذشته به پایان رسید.

 

حجت الاسلام علی آذرشب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر با بیان این خبر گفت: این دوره به مدت یک هفته در اردوگاه الغدیر شهر کازرون و در جوار امامزاده سید حسین برگزار شد و تعداد 190 نفر از داوطلبان ورود به حوزه در آن حضور داشتند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر گفت: پس از ارزیابیهای به عمل آمده، در مراسم اختتامیه این دوره به افراد موفق از بین داطلبان هدایایی تقدیم شد.

 

وی افزود: با توجه با اتمام دوره میثاق طلبگی از امروز دوره اختبار و تثبیت داوطلبان ورود به حوزه علمیه در سراسر مدارس علمیه استان آغاز شده است و افراد می بایست در این دوره 20 روزه باید بتوانند پس از آزمون نهایی نمره قابل قبولی را کسب کنند.

 

گفتی است برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، دعا خوانی، برپایی نمازهای جماعت، برگزاری مسابقات ورزشی و قرآنی، جلسات بصیرت سیاسی، نرمش صبحگاهی و برپایی غرفه فروش لباس طلبگی(عبا و پیراهن) و بازدید از آثار باستانی شهر کازرون و پخش فیلم سینمایی با موضوع طلبگی از جمله برنامه های این دوره بود./833/203/ب3

 

ارسال نظرات