۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۴۴۲۴۹۴
ظهر امروز در قم؛

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور جمع کثیری از خبرنگاران و مسؤولان استان قم به همت برگزار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت 17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار ظهر امروز مراسمی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سالن شهید آوینی استان قم برگزار شد.

 

در این مراسم که جمع کثیری از خبرنگاران، مدیران و سرپرستان نشریات و خبرگزاری های استان قم حضور داشتند، شخصیت های برجسته ای از جمله مهدی صادقی استاندار قم، حجت الاسلام عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، رضا سیار فرماندار قم، حجت الاسلام فصیحی رییس دفتر رییس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام جباری رییس نهاد کتابخانه های عمومی استان قم نیز حاضر بودند.

 

سید رضا علیزاده طباطبایی مسؤول روابط عمومی استانداری قم با بیان این که قصد داریم در سال آینده اردویی یک روزه در یکی از مناطق خوب قم برگزار کنیم، گفت: اگر خبرنگاران در عرصه خبررسانی منصفانه عمل کنند در دفاتر مدیران همیشه به روی آن ها باز خواهد بود و ما نیز در استانداری از نقدهای سازنده استقبال می کنیم.

 

برپایی تریبون آزاد برای خبرنگاران در هفته دولت

وی افزود: در اول شهریور ماه نشست خبری هفته دولت برگزار می شود و همچنین در دوم شهریور ماه نیز نمایشگاه هفته دولت نیز برپا می شود که در این نمایشگاه تریبون آزاد برای اصحاب رسانه قرار داده شده است.

 

در ادامه این مراسم مرتضی داستانی مسؤول نشریه 19 دی، احمد نامداری مدیر پایگاه خبری شهر کریمه و حجت حیدری از هفته نامه پیام قم پشت تریبون آمده و دغدغه های خود را با مسؤولان استان در میان گذاشتند و از آن ها خواستند تا ارتباط بهتری با خبرنگاران داشته باشند و از نقدها ناراحت نشوند.

 

آن ها از مسؤولان خواستند برای تعامل بهتر خبرنگاران با مدیران مشاوران رسانه ای برای مدیران منصوب شوند تا کمی مدیران با سواد رسانه ای آشنا شوند.

 

در این مراسم پس از خاطره گویی محسن بهشتی، معاون عمرانی استاندار قم و همکلاس و هم رزم شهید صارمی و پس از شعر خوانی عباس احمدی، مهدی صادقی استاندار قم و حجت الاسلام عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به ایراد سخن پرداختند.

 

در پایان این مراسم به تعدادی از خبرنگاران برتر استان قم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم هدایایی اعطا شد و همچنین خانه مطبوعات استان قم نیز به هشت نفر از خبرنگاران استان قم به قید قرعه کمک هزینه سفر مشهد مقدس اعطا کرد./1330/پ202/ی

ارسال نظرات