۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۴۴۲۸۴۱

خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت تجلیل شدند

دومین جشنواره سراسری تجلیل از خبرنگاران رسانه های برتر حوزه ایثار و شهادت با معرفی نفرات برتر در بخش سراسری و استانی به کار خود پایان داد.
فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، در آیین اختتامیه دومین جشنواره سراسری تجلیل از خبرنگاران و رسانه های برتر حوزه ایثار و شهادت که صبح امروز و به مناسبت روز خبرنگار در سالن فرهنگی هنری سیدالشهدا در تهران برگزار شد، خبرنگاران و رسانه های برتر این حوزه معرفی و تجلیل شدند.

 

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، حجت الاسلام موسوی قائم مقام سازمان صدا و سیما، سردار کارگر رییس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، حجت الاسلام دعایی و جمعی از مسئولان و خبرنگاران در حوزه دفاع مقدس حضور داشتند.

 

در ابتدای این مراسم، دکتر علیرضا کریمیان، دبیر این جشنواره گزارشی از روند برگزاری و انتخاب آثار برتر را اعلام کرد و گفت: پس از فراخوان بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بعد از داوری 43 اثر در بخش های مختلف در حوزه سراسری و استانی برگزیده شدند که در این مراسم از آنها تجلیل خواهد شد.

 

خبرگزاری شبستان که اهتمام ویژه ای به تولید و انتشار اخبار حوزه ایثار و شهادت دارد در 2 بخش سراسری و استانی برگزیده شد.

 

معصومه بدخشان خبرنگار سرویس اجتماعی به عنوان نفر سوم در بخش سراسری در موضوع خبر و سعید کاظمی از خراسان جنوبی در بخش عکس استانی به عنوان نفر اول برگزیده و تجلیل شدند./836/د102/ل

ارسال نظرات