۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۴۳۰۳۰

مراسم دهمین سالروز پیروزی حزب الله در لبنان برگزار شد

مراسم دهمین سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه با حضور علما و روحانیان اهل تسنن در منطقه عکار لبنان برگزار شد.
توان نظامی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از البیان، مراسم دهمین سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه سال 2006، امروز از سوی جنبش اصلاح و وحدت لبنان در منطقه عکار برگزار شد.

 

شرکت کنندگان در این مراسم، سالروز پیروزی حزب الله را به سید حسن نصرالله و فرماندهان و نیروهای مقاومت اسلامی و همچنین ملت های عربی و اسلامی تبریک گفته و پیروزی های مستمر مقاومت اسلامی علیه دشمن صهیونیستی را یادآور شدند.

 

در پیامی که در انتهای این مراسم قرائت شد، آمده است: افتخار می کنیم که مردان مقاومت توانستند خسارت های بزرگی بر دشمن وارد ساخته و به دستاوردهایی برسند که ارتش های عربی از انجام آن عاجز هستند. این مردان سبب شکسته شدن اسطوره شکست ناپذیری شدند و با وجود سختی ها و مشکلات توانستند با فداکاری به موفقیت دست یابند.

 

در این پیام با اشاره به اینکه لبنان با پیروزی مقاومت به استقلال و آزادی رسید، تصریح شده است: از تلاش های ملی گرانه نبیه بری (رییس پارلمان) برای پایان بحران تقدیر و تشکر کرده و از همه سیاستمداران می خواهیم با دولت جهت موفقیت پروژه نجات ملی همکاری کنند.

 

شرکت کنندگان در همایش همچنین بر لزوم تصویب قانون انتخابات بر اساس نسبیت تأکید کرده و گروه های سیاسی و دینی و اجتماعی را به حمایت از ارتش و نیروهای امنیتی در برابر تروریست های تکفیری و صهیونیستی فراخواندند.

 

در بخش پایانی پیام آمده است: از علما و روحانیان می خواهیم گفتمان وحدت آمیز را در پیش گرفته و از گفتمان فتنه و خشونت طلب به شدت خودداری کنند تا ملت لبنان به صورت یکپارچه در برابر دشمن تکفیری و صهیونیستی بایستد./980/ب902/د

ارسال نظرات