۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۴۳۲۱۱

پیام علمای شیعه بحرین به مناسبت پنجاهمین روز تحصن دفاع از شیخ عیسی قاسم

علمای شیعه بحرین در پنجاهمین روز تحصن دفاع از رهبر شیعیان این کشور، بر ادامه تحصن تا از بین رفتن ظلم و ستم در این کشور تأکید کردند.
تحصن دفاع از شیخ عیسی قاسم در بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اللؤلؤه، علمای شیعه بحرین به مناسبت پنجاهمین روز تحصن مردم در مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور پیامی صادر کردند.

 

در این پیام آمده است: 50 روز از فداکاری در راه دین و وطن در برابر بی مبالاتی نظام و فساد دولت می گذرد و تحصن کنندگان به صورت شبانه روزی در راه خداوند متعال و در پی اصلاح و مصلحت وطن و جلوگیری از بازی با سرنوشت کشور به این تحصن ادامه داده و به دفاع از دژ دین و ضمانت وطن یعنی آیت الله عیسی قاسم می پردازند.

 

علمای بحرین افزودند: این ملت وفادار، صحنه های حماسه آفرین و درس بزرگ استقامت و ثبات و ذوب شدن در علمای رهبر خود را در شرایط سهمگین و تقدیم گرانبهاترین دارایی ها به نمایش گذاشتند، روز را روزه گرفته و شب را به عبادت سپری کردند و در اوج گرمای هوا از صحنه فداکاری خارج نشدند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته تا در صورت نیاز در راه خدا و اصلاح و عدالت و کرامت و عزت تقدیم کنند.

 

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: 50 روز می گذرد و علما در صف مقدم این تحصن قرار گرفته اند و با قول و عمل ثابت کردند که در خط مقدم انقلاب بر اساس وظیفه ملی و شرعی حضور دارند. آنان در کنار مردم هستند و زبان حالشان این است که اگر بارها بازداشت و به قتل برسند و بار دیگر زنده شوند از وطن و دین خود کوتاه نمی آیند.

 

علمای بحرین در پایان تأکید کردند که ملت بحرین هیچگاه از رهبر خود دور نشده و جان خود را در راه دفاع از وی تقدیم می کنند./980/ب902/د

مترجم: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات