۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۴۴۳۴۱۵
دونالدترامپ:

اوباما و کلینتون داعش را به وجود آورده‎اند

نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور فاش کرد که اوباما و هیلاری کلینتون گروه تروریستی داعش را به وجود آورده اند.
دونالد ترامپ

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه انگلیسی گاردین، دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور فاش کرد که اوباما و هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا و نامزد کنونی انتخابات ریاست جمهوری از حزب دموکرات با کمک یکدیگر گروه تروریستی داعش را به وجود آورده اند.

 

ترامپ که در میان هواداران خود در شهر Fort Lauderdale ایالت فلوریدا سخنرانی می کرد خاطرنشان کرد: رییس جمهور اوباما پایه گذار داعش است.

 

دونالد ترامپ در ادامه سخنان خود و در میان تشویق های جمعیت حاضر افزود: باید اضافه کنم که همکار وی در ایجاد داعش نیز هیلاری کلینتون بود.

 

گفتنی است، داعش که در حال حاضر خود را دولت اسلامی نامیده‌است یک گروه تروریستی فعال است که در عراق و سوریه حضور فعال دارد و بخش‌هایی از شمال سوریه و عراق را در تصرف خود دارد. این گروه به رهبری ابوبکر البغدادی و با حمایت های مالی و لجستیک کشورهای غربی، عربستان سعودی و ترکیه تاسیس شده است./990/ب903/د

ارسال نظرات