۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۴۴۳۵۱۲

برگزاری تجمعی دربیروت برای اعلام همبستگی با اسیران فلسطینی

سازمانهای جوانان لبنانی و فلسطینی برای اعلام همبستگی با اسیران فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی تجمعی در بیروت برگزار کردند.
 اسیران فلسطینی

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه المیادین اعلام کرد گه سازمان های جوانان لبنانی و فلسطینی در بیروت برای اعلام همبستگی با اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به ویژه اسیر بلال کاید، تجمعی برپا کردند.

 

شرکت کنندگان در این تجمع از صلیب سرخ جهانی خواستند فورا برای اعمال فشار بر اشغالگران به منظور توقف سیاست "بازداشت اداری" وارد عمل شود.

 

مروان عبدالعال مسؤول جبهه خلق برای آزادی فلسطین در لبنان گفت: این تجمع بخشی از تحرکات سازمان های جوانان لبنانی و فلسطینی است. تجمع های مشابهی هم در اردوگاه های فلسطینی در لبنان برگزار می شود تا از نهادهای بین المللی به ویژه صلیب سرخ بخواهند تا به وظایف و مسؤولیت های خود در برابر تجاوزگری های آشکار در داخل زندان های اشغالگران عمل کنند.

 

یکی از برگزار کنندگان این تجمع به المیادین گفت: یادداشتی را به صلیب سرخ جهانی تحویل دادیم و قصد داریم تحصنی را در برابر مقر این سازمان در بیروت در اعتراض به وضع اسیر کاید در زندان های اشغالگران برگزار کنیم. صلیب سرخ هیچ واکنشی از خود در این باره نشان نداده است./847/ب102/د

ارسال نظرات