۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۴۴۰۱۱
جمعیت علمای یمن:

جنایات عربستان لکه ننگی بر پیشانی انسانیت است

جمعیت علمای یمن جنایات و کشتار وحشیانه کودکان و زنان در یمن از سوی عربستان را لگه ننگی بر پیشانی انسانیت و همچنین در تضاد با ادیان آسمانی و معاهدات و قوانین بشر دوستانه خواند.
یمن

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت علمای یمن جنایات و کشتار وحشیانه کودکان و زنان در یمن از سوی عربستان را لگه ننگی بر پیشانی انسانیت و همچنین در تضاد با ادیان آسمانی و معاهدات و قوانین بشر دوستانه خواند.

این جمعیت با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما جنایت روز گذشته عربستان در بمباران مدرسه آموزش قرآن در منطقه جمعه بن فاضل در استان صعده شمال یمن را که بیش از 30 کشته و زخمی داشت پیش روی سازمان ملل که نام عربستان جنایتکار را از فهرست سیاه کشتار کودکان پاک کرده قرار می دهیم.

به گزارش ایرنا، این بیانیه افزود: همچنین این پرونده را در برابر چشمان هر کس که عربستان را تایید و یا جنایات آن را توجیه و تحت لوای پرچم آن می جنگد قرار می دهیم و از جامعه بین الملل، سازمان های مدعی حقوق بشر، علما، حکما وکشورهای عربی اسلامی می خواهیم در این زمینه داوری کنند.

این بیانیه از مردم یمن خواست برای مقابله با تجاوز وحشیانه عربستان تحرک بیشتری از خود نشان داده به مسوولیت دینی، ملی وانسانی خود در جبهه های جنگ که شریف ترین وعالی ترین مرتبه جهاد در راه خدا ودفاع از مستضعفین زن وکودک است عمل کنند.

بمباران روز گذشته مدرسه حفظ قران کریم در منطقه جمعه بن فاضل در شهر حیران استان صعده در شمال یمن از سوی هواپیماهای عربستانی 10کشته و 21 زخمی از میان دانش آموزان این مدرسه به جا گذاشت.

در سایه سکوت محافل بین المللی عربستان جنایتکار با گذشت 500 روز از تجاوز به یمن هر روز دست به جنایت دیگری علیه مردم یمن به ویژه کودکان وزنان این کشور می زند./982/ب102/د

ارسال نظرات