۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۴۴۴۴۰
نماینده آیت الله سیستانی:

جوانان عراقی با جان خود به فتوای مرجعیت لبیک گفتند

نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد که تربیت اجتماعی و دینی صحیح موجب شد که مردم عراق جوانان مومن و شجاعی تربیت کنند.
حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی روز گذشته طی همایشی با موضوع «مبانی فکری در آموزش مذهبی» که از سوی موسسه تحقیقاتی و پژوهشی الدلیل در کربلا برگزار شد به نقش جوانان مجاهد در نبرد با تروریسم اشاره کرد و گفت: جوانان ضمن اعلام پاسخ مثبت به ندای مرجعیت برای مبارزه با تروریسم، با از خود گذشتگی به دفاع از مقدسات و وطنشان می‎پردازند.

وی افزود: تربیت اجتماعی و دینی صحیح موجب شد که مردم عراق جوانان مومن و شجاعی تربیت کنند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی بر اهمیت تربیت فکری جوانان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: در مرحله اول باید مبانی و اصولی که ما را به اهداف مورد نظر می‎رسانند، مشخص کنیم و روش تربیت و آموزش به جوانان را بیاموزیم.

وی ادامه داد: از استادانی که در زمینه تربیتی تخصص دارند می‎خواهیم که بخش از زمانشان را برای تربیت جوانان اختصاص دهند. ما در دوران کنونی نیاز فراوانی به توجیه و فرهنگ سازی برای جوانان داریم.

حجت الاسلام کربلایی تصریح کرد: باید از پتانسیل‎های موجود در جوانان برای تربیت نفس دانشجویان استفاده کرد تا بتوانیم به اهداف و آرام‌های مطلوب دست پیدا کنیم./994/ب902/د

مترجم: عارف ابراهیمی

ارسال نظرات