۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۴۴۴۵۸۳

اختتامیه دوره‌های آموزش علوم قرآنی در مدرسه علمیه نرجس خاتون زاهدان برگزار شد

مدیر مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) بانوان زاهدان گفت: اختتامیه دوره‌های آموزش علوم قرآنی ویژه بانوان طلبه، صبح امروز با حضور ناظران آموزشی، اساتید حوزه و مربیان قرآنی در مدرسه علمیه نرجس(س) زاهدان برگزار شد.
دوره قرآنی

ملک‌تاج رخشانی، مدیر مدرسه علمیه نرجس(س) بانوان زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: این دوره‌ها شامل آموزش تجوید و روخوانی قرآن کریم، احکام و اخلاق اسلامی می‌شود که از نیمه خردادماه در این مدرسه علمیه آغاز شد.

مدیر مدرسه علمیه نرجس(س) بانوان زاهدان ادامه داد: در دوره‌های آموزش علوم قرآنی که به مدت دو ماه با مربیگری استاد هراتی، ریگی و غیره برگزار شد، بیش از 100 بانوی طلبه شرکت کردند.

وی بیان کرد: آشنایی طلاب حوزه‌های علمیه با علوم و معارف قرآنی دارای اهمیت بسزایی است که بحمدالله در سال‌های اخیر توجه به امر آموزش علوم قرآنی از جمله حفظ، قرائت و تجوید رشد خوبی داشته و امیدواریم این آموزشهای بصورت مستمر و با کیفیت بالا ادامه داشته باشد.

رخشانی اظهار کرد: یکی از مسؤولیتهای حوزه علمیه، ترویج و گسترش معارف ناب قرآنی در جامعه است؛ باید هر طلبه، خود را مروج تعالیم قرآن بداند و تلاش کند تا کلام وحی از مهجوریت خارج شود.

وی عنوان کرد: انسان هر چه بیشتر خود را با قرآن مأنوس کند، در مقابل وسوسه‌های شیاطین مقاوم‌تر می‌شود؛ از آنجایی که رسالت حوزه علمیه نیز نشر ارزشهای دینی و آشناسازی جامعه با راه و رسم زندگی سعادتمندانه می‌باشد، لازم است تا طلاب با علوم قرآنی آشنایی بیشتری داشته باشند./831/303/ب3

ارسال نظرات