۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۴۴۴۶۶۹
حجت‌الاسلام صفی یاری مطرح کرد؛

مقاومت در برابر تهدیدات و فریب‌های دشمنان مهمترین پیام آزادگان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: مهمترین پیام روز آزادگان گسترش فرهنگ مقاومت و آزادگی در مقابل تهدیدات، تحریم ها، مشکلات , فریب لبخند ها و ظاهر سازی های دشمنان را نخوردن است.
صفی یاری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان: مهمترین پیام روز آزادگان گسترش فرهنگ مقاومت و آزادگی در مقابل تهدیدات، تحریم ها، مشکلات , فریب لبخند ها و ظاهر سازی های دشمنان را نخوردن است.

وی ادامه داد: آزادگان، با روحی سرشار از مقاومت و ایستادگی و قلبی مملو از ایمان به هدف، اعتقاد به اسلام و عشق به انقلاب اسلامی و ولایت شکنجه ها و سختی های دوران اسارت را تحمل کرده و با سربلندی به ایران اسلامی بازگشتند امروز نیز جامعه بیش از پیش به تعمیق ایمان و باور های دینی و تفکر انقلابی و ولایتمداری عملی نیاز داشته. و باید روح آزادگی در جامعه و بخصوص در سطح دولتمردان باید کاملا ملموس و محسوس باشد.

حجت‌الاسلام صفی یاری اظهار داشت: پر واضح است مرعوب شدن در برابر عربده های مستانه دشمن، فریب لبخند ها و نیرنگ های دشمن را خوردن انفعال و وادادگی در عرصه های مدیریتی از جمله عرصه فرهنگی، عرصه دیپلماسی خارجی و اقتصادی، ترویج عملی دلدادگی و شیفتگی به دشمنان و اعتماد به وعده های پوچ و دروغین آنان هیچ سنخیتی با روح آزادگی ندارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با بیان اینکه اسلام منادی راهبرد « هیهات منا الزله» و قرآن کریم مروج فرهنگ« اشداء علی الکفار» است اظهار افزود: همچنین انقلاب اسلامی که بر بستر استقلال و استکبار ستیزی شکوفه زد و امروزه به درخت تنومند و شجره طیبه تبدیل شده و حفظ و حراست از آرمان های دینی و انقلابی نه با رویکرد منفعلانه، ذلیلانه و مرغوب شدن که با اقتدار، ایمان و جهاد و اطاعت وتبعیت عملی از ولی خدا، مقام معظم رهبری میسر است./1325/د102/ی

ارسال نظرات