۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۴۴۴۷۵۱
آیت الله ممدوحی در گفت وگو با رسا:

هجمه و تخریب دشمن دلیل حقانیت و صحت کار انقلاب و حضرت امام است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که هجمه و تخریب دشمن دلیل بر صحت کار انقلاب و حضرت امام است، گفت: این کارها نشان می دهد که دشمن از دست ما عصبانی است که این عصبانیت دشمن بهترین نعمت است.
آیت الله ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هجمه های شبکه های بیگانه و ضد انقلاب به حضرت امام و انقلابٰ بر ضرورت هوشیاری جامعه در برابر توطئه های دشمن تأکید کرد.

وی افزود: هجمه به امام و انقلاب کار دشمنان است و از دشمن نباید توقع تعریف داشت که اگر چنین توقعی داشته باشیم متهم می شویم، ما از دشمن توقع تعریف نداریم بلکه از دشمن انتظار می رود که تا می تواند هجمه، تخریب و کارشکنی کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که هجمه و تخریب دشمن دلیل بر صحت کار انقلاب و حضرت امام است، اظهار داشت: این کارها نشان می دهد که دشمن از دست ما عصبانی است که این عصبانیت دشمن بهترین نعمت است.

وی با اشاره به انتشار فایل صوتی آقای منتظری ادامه داد: این موضوع نیز از همین قبیل است، منتهی اعتقاد بنده این است که رسانه ها نباید به این مسائل دامن بزنند؛ باطل همین قدر که ذکر نشود می میرد و ما نباید آن را زنده کنیم؛ حال شخصی صحبتی کرده آیا ما باید در بوق کنیم که چه گفته است.

آیت الله ممدوحی با بیان این که حضرت امام و مقام معظم رهبری نزدیک به 40 سال است که با هجمه های دشمن مقابله می کنند، ابراز داشت: ایران از موفق ترین کشورها از نظر قدت، علمی، امنیت داخلی و دیگر عرصه ها در بین کشورهای جهان است؛ کدام کشور اینگونه است.

وی عنوان کرد: این موفقیت های کشور به دلیل وجود رهبری آگاه و حکیم است از این رو اگر دشمن چیزی می گوید به دلیل عصبانیت از این موفقیت ها است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اعدام تعدادی از منافقین محارب در سال 67 تأکید کرد که اسلام و نظام قانون دارد و کشور بر اساس آن عمل کرده است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات