۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۴۴۴۸۴۴

برنامه‌های در دست اقدام مرکز فرهنگ و معارف قرآن تشریح شد

رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهگ اسلامی با بیان برنامه های پیش روی این مرکز در سال جاری، از انتشار ۳۰ اثر، ۱۷۱ مقاله و برگزاری ۱۹ نشست علمی و کارگاه، خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی مقدم،

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی مقدم، به برنامه های در دست اقدام این مرکز در سال جاری اشاره و و خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی های صورت گرفته در سال جاری، حدود ۶۷ برنامه خواهیم داشت که این برنامه ها شامل برنامه های مستمر، تکمیلی و جدید است.

رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به تعداد آثار قابل چاپ این مرکز در سال جاری اشاره کرد و گفت: به یاری خدای متعال، در سال جاری خواهیم توانست حدود ۳۰ اثر منتشره داشته باشیم.

وی افزود: همچنین تالیف ۱۷۱ مقاله علمی پژوهشی، علمی ترویجی، دائره المعارفی و فرهنگ‌نامه‌ای در دست انجام است  و در آینده نزدیک وارد جامعه علمی کشور می شود.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی مقدم درباره سایر فعالیت های در دست اقدام مرکز فرهنگ و معارف قرآن، عنوان کرد: برای سال جاری، ۱۹ نشست علمی، کارگاه و نقد کتاب پیش بینی شده و در این راستا دو همایش با موضوعات مطالعات نظام سازی و آرای تفسیری آیت الله معرفتبا همکاری سایر نهادها پیش رو داریم./1330/د103/ی

 

ارسال نظرات