۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۴۴۴۹۵۹
انجمن علمای یمن:

علمای جهان اسلام از ملت یمن حمایت کنند

انجمن علمای یمن، ضمن دعوت از طیف‌های مختلف جامعه این کشور برای شرکت در تظاهرات فردا، علما و اندیشمندان کشورهای عربی و اسلامی را به حمایت از ملت یمن فراخواند.
انجمن علمای یمن

به گزارش خبرگزاری رسا، انجمن علمای یمن با برگزاری همایشی با عنوان «حکمت یمانی، بسیج مردمی برای تأمین جبهه‌ها»، فرهیختگان و اندیشمندان این کشور و علمای جهان اسلام را به ایستادگی در کنار مردم یمن که در معرض یورش وحشیانه و محاصره ظالمانه قرارگرفته است، فراخواند.

این انجمن همچنین، مردم این کشور را به مشارکت در تظاهرات فردا، ۳۰ مردادماه، که با هدف حمایت از تشکیل شورای عالی سیاسی برای اداره امور کشور و مقابله با تهاجم آمریکایی ـ سعودی علیه یمن برگزار می‌شود، فراخواند.

به گزارش ایکنا، شرکت‌کنندگان در همایش مذکور، بر ضرورت وحدت مردم یمن برای مقابله این تجاوز وحشیانه و محافظت از امنیت و ثبات این کشور تأکید کردند و تأمین جبهه‌های جنگ با پول، مال، سلاح و نیروهای جنگی را خواستار شدند.

حاضران در این همایش که در شهر «صنعاء»، پایتخت یمن برگزار شد، تداوم هدف گرفتن مدارس و بیمارستان‌ها از سوی رژیم سعودی از جمله هدف قرارگرفتن مدرسه‌ای در شهر «صعده» و بیمارستان «عبس» در استان «حجه» را جنایتی جدید در حق کودکان و زنان و لکه ننگی بر پیشانی جامعه بین‌الملل و سازمان ملل دانستند./982/ب102/د

 

ارسال نظرات