۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۴۴۵۱۶۹
وزیر ارتباطات و فناوی اطلاعات:

برخی به دنبال بی اثر کردن اقدامات دولت هستند

وزیر ارتباطات و فناوی اطلاعات با اشاره به اینکه برخی در کشور به دنبال بی اثر کردن اقدامات دولت هستند، گفت: امروز و در شرایطی که همگان دست بر دست هم در راستای رفع دغدغه ها تلاش و برنامه ریزی می کنند برخی در مقابل بر طبل تخریب می کوبند.
محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوی اطلاعات بعد از ظهر امروز شنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی که در سالن الغدیر استانداری مرکزی برگزار شد، با بیان اینکه دولت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی توسعه زیرساخت ها را فراهم می کند، گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی، دولت با برنامه ریزی و تلاش های خود می کوشد  تا زیرساخت ها فراهم شوند و در این مسیر برخی زمینه های اقتصادی شاهد رشد خوبی بوده ایم.

اقتصاد مقاومتی نسخه راهگشای مشکلات اقتصادی کشور

وزیر ارتباطات و فناوی اطلاعات با بیان اینکه دولت باور دارد مسأله سیاست های اقتصاد مقاومتی نسخه راهگشای مشکلات اقتصادی کشور است، اظهار داشت: امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است و همزمان به دنبال کاهش تورم 9،6 درصد هستیم.

واعظی با بیان اینکه برجام متعلق به نظام است، اظهار داشت: دولت در مذاکرات در سایه فرامین مقام معظم رهبری با جدیت بر مواضع کشور ایستاده اما شرایط بغرنج تحریم ها را از سر مردم و کشور برداشت و امروز شاهدیم عده ای برجام را دستاویز سیاسی می کنند که این ظلم بزرگ محسوب می شود.

تلاش دشمنان برای تغییر چهره اسلام

وزیر ارتباطات و فناوی اطلاعات با اشاره به اینکه دستاورد دولت در سه سال اخیر را می توان تقویت همگرایی ملی بین قوای سه گانه و ارگان های دیگر نظام عنوان کرد، گفت: در روابط خارجی با کشورهای منطقه و همسایه به غیر از عربستان همکاری های مناسب به وجود آمده و تلاش شده است ایران اسلامی به عنوان یک کشور موثر و سازنده در سطح جهانی مطرح شود.

واعظی با اشاره به اینکه در منطقه گروهای تکفیری، داعش و طالبان در تلاش هستند که چهره اسلام را تغییر دهند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمن و بدخواهان در مسیر دفاع از حریم اسلامی به خوبی تلاش می کند و وظایف خود را به نحو شایسته انجام می دهد.

استقامت و همراهي‌ ملت ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای

واعظی با اشاره به اینکه برخی ها در کشور به دنبال بی اثر کردن اقدامات دولت هستند، خاطر نشان کرد: امروز و در شرایطی که همگان دست بر دست هم در راستای رفع دغدغه ها تلاش و برنامه ریزی می کنند برخی در مقابل بر طبل تخریب می کوبند.

وزیر ارتباطات و فناوی اطلاعات در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نيز با مديريت و هوشمندي مذاكرات را هدايت كردند تا در اين مذاكرات هر آنچه حقوق كشور بود حاصل شود، خاطرنشان کرد: تيم مذاكره كننده با پیگیری های شبانه روزی خود تلاش کرد تا آنچه مد نظر نظام بود اجرایی شود و همچنین امروز باید قدردان ملت ايران اسلامی به جهت استقامت و همراهي‌شان بود.

شایان ذکر است، در این نشست عزیز فیلی توسط جانشین ستاد عتبات عالیات کشور به عنوان رییس ستاد عتبات عالیات استان مرکزی معرفی شد./842/پ202/ج1

ارسال نظرات