۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۴۴۵۱۸۴
ابوترابی:

بررسی قراردادهای نفتی در جلسه غیرعلنی به معنای نامحرم دانستن مردم است

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی قراردادهای نفتی به این معناست که ما بار دیگر مردم را نامحرم دانستیم.
ابوالفضل ابوترابی

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از فارس، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی فردای مجلس برای برسری الگوی جدید قراردادهای نفتی گفت: جلسه غیرعلنی فردای مجلس برای بررسی این قراردادها به این معناست که ما بار دیگر مردم ایران را نامحرم بدانیم و این کار بسیار اشتباهی است.

وی افزود: باید جلسه فردا برای بررسی الگوی جدید قراردادهای نفتی به صورت علنی برگزار شود و دیگر اینکه این موضوع با یک جلسه یک ساعته و صحبت آقای وزیر حل نمی‌شود بلکه باید موضوع در کمیسیون‌های تخصصی به طور مفصل مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین می‌خواهند این موضوع را در یک جلسه غیر علنی جمع کنند و بعد هم بگویند که ما موضوع قراردادهای نفتی را در مجلس مطرح کردیم و مجلس نیز با آن موافقت کرد که این کار فایده‌ای ندارد و این موضوع باید به صورت کارشناسی و نه در یک دو روز بلکه در مدت طولانی‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: طبق این قراردادها کشور ما 56 سال بناست تا اختیار نفت و گاز را دست خارجی‌ها بدهد و نسل‌های بعدی ما نیز متاثر از این قراردادها خواهد بود و ما نباید عجله کنیم و تنها در یک جلسه غیرعلنی موضوع را خاتمه دهیم.

وی در پایان افزود: جلسه فردا باید علنی باشد تا مردم بفهمند چه اتفاقی در این خصوص در حال رخ دادن است و ثانیا کار باید به صورت کارشناسی و با صبر و حوصله بسیار انجام شود./836/د102/ل

ارسال نظرات