۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۴۵۲۹۴
دبیرکل جنبش آزادگان بحرین:

آل‎خلیفه و آل‎سعود به خاندان‎های منفور مبدل شده اند

دبیرکل جنبش آزادگان بحرین از ادامه حمایت آمریکا و انگلیس از آل خلیفه در پرتو اذعان سازمان ملل به ظلم و ستم این خاندان ابراز تأسف کرد.
سعید الشهابی دبیرکل جنبش آزادگان بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از البحرین الیوم، سعید الشهابی دبیرکل جنبش آزادگان بحرین نسبت به سیاست های دوگانه آمریکا در منطقه انتقاد کرد و گفت: آمریکا و انگلیس در حالی به حمایت از نظام آل خلیفه ادامه می دهند که سازمان ملل به صورت رسمی به سیاست های ظلم و ستم مذهبی دولت بحرین اعتراف کرده است.

وی درباره بیانیه کارشناسان سازمان ملل تصریح کرد: جهان پس از 200 سال اشغال و قتل و بازداشت و شکنجه و آوارگی، به ظم و ستم آل خلیفه علیه شهروندان اصیل بحرین اذعان کرد.

الشهابی اظهار داشت که آل خلیفه و آل سعود به دلیل ارتکاب جنایت های مختلف به دو خاندان منفور در سطح منطقه و جهان مبدل شده اند.

دبیرکل جنبش آزادگان ادامه داد: ظلم و به حاشیه راندن ساکنان اصلی، در گذشته از سوی اشغالگران در استرالیا، آمریکا و آفریقای جنوبی رخ داده بود و هم اکنون شاهد این مساله در بحرین هستیم.

وی تأکید کرد که شیوه های ظلم علیه شیعیان در بحرین گسترده تر شده و قتل، زندان، شکنجه، سلب تابعیت، تبعید، بازداشت علما، محاصره مناطق، گرسنگی و اعطای تابعیت به بیگانگان را نیز شامل شده است./980/ب902/د

ارسال نظرات