۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۴۴۵۳۰۶
نویسنده صهیونیستی:

ارتش اسرائیل قادر به مقابله با حماس نیست

نویسنده روزنامه عبری زبان "مکور ریشون" گفت: دیوار امنیتی که وزیر جنگ اسرائیل دستور ساخت آن در طول نوار مرزی باریکه غزه با سرزمین های اشغالی 1948 را صادر کرده است برای اسرائیلی ها فاجعه بار خواهد شد.
پرچم رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، نویسنده روزنامه عبری زبان "مکور ریشون" گفت: دیوار امنیتی که آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسرائیل دستور ساخت آن در طول نوار مرزی باریکه غزه با سرزمین های اشغالی 1948 را صادر کرده است برای اسرائیلی ها فاجعه بار خواهد شد.

یهودا ویگمن تصریح کرد که این دیوار در کانون حملات مبارزان فلسطینی قرار خواهد گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی خاطرنشان ساخت که ایده ساخت دیوار امنیتی در نوار مرزی باریکه غزه با سرزمین های اشغالی 1948 اساسا اشتباه و بیهوده است.

وی یادآور شد که هزینه ساخت این دیوار برای مقابله با تونل های مقاومت به 530 میلیون دلار خواهد رسید و به طور کلی ساخت این دیوار یک اقدام نسنجیده به شمار می رود.  

وی با بیان اینکه ارتش صهیونیستی بهترین و پیشرفته ترین سلاح ها و تجهیزات نظامی را در اختیار دارد، اعتراف کرد که این ارتش قادر به رویارویی با جنبش مقاومت اسلامی حماس نیست.

ویگمن همچنین گفت که ارتش اسرائیل قادر به مقابله با حملات موشکی مقاومت از نوار غزه به سمت شهرک های یهودی در داخل سرزمین های اشغالی 1948 نیست./982/ب102/د

ارسال نظرات