۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۴۴۵۳۸۶
صبح امروز؛

سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه چهارده معصوم برازجان آغاز شد

دروس سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان از صبح امروز اول شهریورماه آغاز شد.
مدرسه علمیه چهارده معصوم برازجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، دروس سال تحصیلی جدید96-95 مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان از صبح امروز اول شهریورماه آغاز شد.

حجت الاسلام غلامی مسؤول روابط عمومی این مدرسه مبارکه با اعلام این خبر افزود: سال تحصیلی جدید درحالی شروع می شود که با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان سال آینده و اینکه بایستی دروس و امتحانات پایانترم دوم قبل از ماه مبارک خاتمه یابد با تصمیم شورای آموزشی کلاسهای درس از اول شهریورماه دایر شده است.

مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه چهارده معصوم برازجان در ادامه افزود: برای سال تحصیلی جدید شعار«نظم و معنویت در سایه قرآن و شهیدان نیز انتخاب شده و تلاش می شود در سال تحصیلی جدید با محوریت قرآن و سیره شهدا گامی موثر در رشد و تعالی طلاب این مجموعه برداریم.
 
مدرسه علمیه چهارده معصوم برازجان یکی از 8 مدرسه علمیه استان بوشهر است که از سال 1375 با درخواست حجت الاسلام شیخ عبدالحسین خلفی راه اندازی و هم اینک بعد از گذشت 20 سال  در زمینی به مساحت 16 هزارمتر مربع دارای ساختمان خوابگاهی، زمین چمن ورزشی، یک باب مسجد، سالن کتابخانه، سالن غذاخوری و دیگر امکانات خوابگاهی در خیابان شهید اسدی درفضایی بسیار مطلوب درحال تربیت شاگردان مکتب حضرت امام صادق(ع) است.

وی همچنین گفت: یکی دیگر از تغیییراتی که درسال جدید تحصیلی ایجاد شده است راه اندازی پایه 7 برای ادامه تحصیل علاقه مندان در سطح دو است.

گفتنی است کلاسهای درس این پایه که برای اولین بار درسطح شهرستان برگزار می شود را حجج اسلام آبروشن و محمد جوکار برعهده دارند. این درحالی است که در سال 96-95 تعداد 75 نفر از نوجوان و جوانان شاگردی این مکتب مشغول به تحصیل و تهذیب هستند./833/203/ب3

 

ارسال نظرات