۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۴۵۴۱۵
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

هدف آمریکا از تعامل براندازی نظام است/ مقاومت در برابر استکبار و حفظ عزت هزینه دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به مذاکرات گفت: با توجه به سوابق آمریکا به راحتی می توان دید که براندازی را دنبال می کنند، می خواهند اراده مردم را بشکنند و همچنین عقب نشینی از مواضع قبلی را می خواهند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به شرایط حساس و پیچیده کشور گفت: در شرایط فعلی بیش از هر زمان تکلیف متوجه دردآشنایان، بانیان، متولیان و پیشکسوتان به ویژه علما و بزرگان کشور است.

وی با اشاره به آیه 112 سوره هود  به سه سنت خداوند برای رسیدن به پیروزی گفت: استقامت رهبری، استقامت در چهارچوب نظام مهندسی شده دینی و همراهی امت و مردم با رهبری  این سه اصل است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی همراهی مردم را اصل اساسی دانست و خاطرنشان کرد: اصل همراهی مردم  امروز در مواردی نظیر رأی دادن و تمایل و گرایش به سمت افراد تعبیر شود و  این موارد فرازمانی و فرامکانی بوده و خطاب به تمام امت های اسلامی و رهبران دینی است چون ما امت پیامبر آخرالزمانیم و مخاطب تمام پیامهای نبی هستیم. 

وی با اشاره به خطبه 192 نهج البلاغه امام علی(ع)، ایستادگی را موجب عزت و سربلندی دانست و گفت: استقلال و عزت، آقا شدن و پیروزی بر دیکتاتوری و جهالت هزینه دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه  پاسداران گفت: مردم در حدوث انقلاب حضور دارند اما اگر در بقای انقلاب دچار تزلزل شوند انقلاب نمی ماند. 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه اعتبار پیروزی آورده و اما حقانیت نمی آورد، افزود: در مورد حصر آبادان اگر مردم حرف امام را گوش نمی دادند و خواهان آسایش بودند قطعا این کوتاهی بود.

وی با بیان اینکه پیروزی، عزت، امنیت، قدرت و پیشوایی امت هدیه الهی به قومی است که ایستادگی کند، اضافه کرد: اگر کوتاهی کنیم و انقلاب شکست بخورد قطعا جرم ما از همه امتها سنگین است چون همه منتظر اقدام ملت در برابر آزمون الهی هستند؛ اشتباه قوم حضرت موسی(ع) تن پروری و خوشگذرانی بود و نباید به این اشتباه دچار شویم.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی به عوامل عزت اشاره کرد و گفت: عزت را باید در رهبری، حرکت بر محور رهبری در چهارچوب شریعت و استقامت در برابر سختیها دانست که باید به آن مقید باشیم.

وی افزود: شعب ابی طالب هزینه دارد که برخی ها ظرفیت  و توان استقامت را ندارند اما می بینیم که در انقلاب اسلامی ایران مردم به پای رهبری ایستادند و ایستادگی مردم موجب پیروزی جمعیت انقلابی بر یک قدرت سلطنتی 2500 ساله به تعبیر خودشان شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اشتباهات مصدق در کودتای 28 مرداد گفت: اعتماد به آمریکا و انگلیس باعث شد تا رژیم دیکتاتوری از سال 32 تا 57  همچنان بر مردم مسلط باشد، امروز ایران در معادلات جهانی اثرگذاری است که عزت و سربلندی محسوبمی شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امنیت را از دیگر امتیازات الهی برای ملت ایران برشمرد و تصریح کرد: استقلال، امت نمونه بودن و الگو بودن برای ملل آزادیخواه دلیل نگرانی آمریکا است.

وی با بیان اینکه در مقطع بسیار سرنوشت سازی قرار داریم، تأکید کرد: تنها ایران با تمام وجود در برابر قلدرها ایستاده و می بینیم که با استقامت شاخ آمریکا را شکستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اهداف براندازی نظام اسلامی گفت: آمریکا با سه استرتژی جنگ نیابتی، تحریم با تمام توان و  تعامل به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به مذاکرات گفت: با توجه به سوابق امریکا به راحتی می توان دید که هدف اصلی یعنی براندازی را دنبال می کنند و می خواهند اراده مردم را بشکنند و همچنین عقب نشینی از مواضع قبلی را می خواهند.

وی عنوان کرد: خطرناک ترین جمله ای که امروزه یا وجود این همه توان و اقتدار با آن مواجهیم این است که «نمی توان در برابر آمریکا ایستاد» این درحالی است که امام(ره) در شرایطی که چیزی نداشتیم، گفتند:«آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.»

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی سومین هدف دشمن را تسلیم شدن در برابر آمریکا و براندازی دانست و تأکید کرد: استقامت و تحمل هزینه های استقلال پیامدهایی همچون انجام تکلیف الهی که مکلفیم بایستیم، پیروزی در بزرگترین آزمون الهی در برابر جبهه کفر، پیامد حفظ محوریت مقاومت، پیشگیری از سقوط بزرگترین تجربه حکومت دینی، سرعت در حرکت جهانی شدن اسلام، جلوگیری از حاکمیت مطلق نظام سلطه و کدخدایی را دارد.

وی کانون محوری هدایت مقاومت را ملت و رهبری ایران اسلامی دانست و گفت: در استقلال و عزت و استقامت تا به حال هیچ ملتی نتوانسته به مرحله نهایی برسد، از این رو همه نگاهها منتظر ملت ایران هستند تا ببینند در مسابقه سخت و نفس گیر چه نتیجه ای بدست می آید.

وی تصریح کرد: دشمنان با بدل سازی غربی به دنبال جایگزینی بن لادن و القاعده و داعش بر محور مقاومت بودند که با ایستادگی مردمی به نتیجه نرسیدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه همراهی مردم با رهبری سبب تسریع در جهانی شدن اسلام می شود، خاطرنشان کرد: باید بایستیم، در غیر اینصورت در اثر سستی در تاریخ روی ما قلم قرمز می کشند، ساقط می شویم و اثری جمهوری اسلامی باقی نمی ماند و موجب لعن و نفرین می شود./936/پ201/ج1

ارسال نظرات