۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۴۴۵۶۶۶
عضو حزب اسلامی آذربایجان:

هدف آل‌خلیفه تبدیل بحرین به کشوری عاری از شیعیان است

نایب‌رییس حزب اسلامی جمهوری آذربایجان، هدف از شکنجه و زندانی کردن علمای شیعه از سوی رژیم آل‌خلیفه را تبدیل بحرین به کشوری عاری از شیعیان عنوان کرد.
«حاج الهام علی‌اف»، نایب رییس حزب اسلام جمهوری آذربایجان

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه اینترنتی «فکت خبر» اعلام کرد که «حاج الهام علی‌اف»، نایب‌رییس حزب اسلام جمهوری آذربایجان در گفت‌و‌گو با این روزنامه، با تبیین و تصریح تحولات اخیر در بحرین گفت: رژیم آل‌خلیفه، همان جنایاتی را در مقابل مردم خویش مرتکب می‌شود که آل‌سعود در یمن انجام می‌دهد. در واقع این سعودی‌ها هستند که سرکوب شعیان بحرین را به رژیم آل‌خلیفه دیکته می‌کنند.

وی افزود: چند سال است که حکومت بحرین بدون توجه به اعتراضات مردمی سیاست قلع و قمع شیعیان را در پیش گرفته است. هدف آل‌خلیفه این است که با دستگیری و شکنجه علمای اسلام، پایه‌های حکومت خود در اراضی بحرین را مستحکم‌تر کند. تمامی اقدامات این رژیم به‌خوبی نشان می‌دهد که آنان به دشمنی با محبان اهل بیت(ع) برخواسته‌اند؛ آنان می‌خواهند که بحرین را به یک کشوری عاری از شیعیان تبدیل کنند.

به گزارش ایکنا، نایب‌رییس حزب اسلام آذربایجان در بخشی از سخنان خود نیز ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم آل‌خلیفه در سرکوب شیعیان این کشور، گفت: ما از حکومت بحرین می‌خواهیم که به این اقدامات پایان دهد. این‌گونه سیاست‌ها هم با اصل دین و همچنین با قوانین بین‌المللی مغایرت داد. بهترین راه این است که رژیم آل‌خلیفه از دشمنی با شیعیان دست کشیده و در صدد جبران اشتباهات خود برآید./847/ب102/د

ارسال نظرات