۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۴۴۵۸۲۱

اعلام نتایج پذیرفته شدگان سطح دو حوزه های علمیه خواهران لرستان

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از اعلام نتایج پذیرفته شدگان سطح دو حوزه های علمیه استان خبر داد و گفت: در هر مدرسه 30 نفر پذیرش شده است.
پذیرش طلبه

اکرم مهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در استان لرستان 12 مدرسه علمیه خواهران در سطح دو و سه مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به فعالیت 9 مدرسه علمیه خواهران در سطح دو، افزود: ظرفیت پذیرش این مدارس 30 نفر اعلام شده و پس از برگزاری مصاحبه و گزینش داوطلبان، 270 طلبه خواهر در مدارس علمیه سطح دو لرستان پذیرش شده است.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان به فعالیت سه مدرسه در سطح سه اشاره کرد و بیان داشت: داوطلبان اولیه ورود به مدارس علمیه سطح سه استان بین 130 تا 140 نفر بوده و از این تعداد 80 نفر در آزمون ورودی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه نتایج نهایی پذیرفته شدگان سطح سه در استان لرستان 11 شهریور ماه اعلام می شود، خاطرنشان کرد: در نهایت 60 طلبه در این مقطع پذیرش می شوند.

مهرابی یادآور شد: پذیرفته شدگان در سطح سه در رشته های فقه و اصول، تفسیر علوم قرآنی و کلام مشغول تحصیل می شوند.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان سطح سه در مدارس علمیه معصومیه خرم آباد، بروجرد و دورود به صورت حضوری و غیرحضوری دروس حوزوی را فرا می گیرند.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان عنوان کرد: سال تحصیلی جدید در مدارس علمیه خواهران لرستان همزمان با سراسر کشور و در نیمه دوم شهریور ماه آغاز می شود.

شایان ذکر است، هم اکنون بیش از یک هزار و 400 طلبه خواهر در سطح دو و سه حوزوی مشغول تحصیل در مدارس علمیه استان لرستان هستند و با پذیرش طلاب جدیدالورود این آمار به بیش از یک هزار و 700 طلبه می رسد./9459/303/ب2

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۳
عالی هست
0
0
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵
حوزه بسیار عالی هست
0
0