۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۴۴۵۸۸۸
حجت الاسلام رضوی مهر:

مادر شهیدان روزبهانی با استقامت و پایداری راه فرزندانش را ادامه داد

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مرحوم خانم روزبهانی از مادران شهید بزرگواری است که همواره اهداف فرزندان خویش را در جامعه بازیابی می کرد و راه شهیدان را با استقامت و پایداری ادامه داد.
رضوی مهر

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، نماینده طلاب و فضلای همدانی حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، در گذشت حاجیه خانم بتول روزبهانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام فتحعلی، نورعلی و رستگار مؤمنی از شهدای دفاع مقدس شهر ملایر  را از طرف طلاب استان همدان تسلیت گفت.

وی اظهار داشت: امروز مفتخریم که مادران بزرگوار و با فضیلت همدوش با پیام های رهبران دینی جگرگوشه خود می گذرند و با نثار خون پاکشان سهمی بزرگ از پیروزی اسلام بر کفر را به خود اختصاص می دهند.

نایب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مرحوم خانم روزبهانی از مادران شهید بزرگواری است که همواره اهداف فرزندان خویش را در جامعه بازیابی می کرد و راه شهیدان را با استقامت و پایداری ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت از خودگذشتگی مادران شهید در کشور، مدافعان حرم شهدایی چون باکری، همت، بروجردی و حسین همدانی را الگوی خویش قرار داده اند و برای عزت و ناموس اسلام و مسلمین به جهاد همت گمارده اند.

حجت الاسلام رضوی مهر ابراز داشت: سلام خدا بر مادران شهیدان روزبهانی که این روزها میهمان حضرت زهرا(س) است، چرا که حضرت زهرا(س) هم شهیده، هم مادر شهید و هم همسر شهید است.

وی در پایان ابراز داشت: این هجرت مادر شهیدان خونین بال کشور که به ندای فرزندان خویش لبیک گفت را به رهبر معظم انقلاب و خانواده ایشان تسلیت می گویم.

گفتنی است، نورعلي مؤمني و فتحعلي مؤمني پاسدار شهيد و رستگار مؤمني بسيجي شهيد در يک خانواده مذهبي و مؤمن متولد و رشد يافتند و در دوران دفاع مقدس  در مناطق جنگي به درجه رفيع شهادت نائل گشتند.

شایان ذکر است، شهيد نورعلي مؤمني در اردیبهشت‌ماه سال ۶۰ در منطقه سر پل ذهاب، شهيد فتحعلي مؤمني در شهريور سال ۶۰ در  منطقه سر پل ذهاب و شهيد رستگار مؤمني در آبان سال ۶۱ در منطقه سومار به شهادت رسيدند.

فتحعلي  مؤمنی متأهل و داراي دو فرزند که جزء شهداي مفقودالاثر است و پدر این شهیدان والامقام سال ۸۸ وفات یافته است./979/303/ب2

ارسال نظرات