۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۴۴۵۹۴۴
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

دولت در عرصه اقتصادی نتوانست انتظارات مردم را برآورده کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: جهشی که دولت در عرصه اقتصادی برداشته بود نتایج لازم را صورت نداده و جلسات عدیده و برنامه ریزی ها نتوانست اعتماد و اقبال مردم را در این باره همراه داشته باشد.
نماینده ‌آمل

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت یادآور خدمات شایسته شهدای قوه مجریه به ویژه شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر است.

یوسفیان ملا افزود: هفته دولت نماد اتحاد و همدلی تمام قوا و ملت شریف با قوه مجریه در جهت سربلندی و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: معمار فقید انقلاب اسلامی و رهبر حکیم انقلاب از تمام دولت ها حمایت قاطع داشته و درباره دولت و کارگزاران نیز خدمت مخلصانه، بی ادعا به مردم و صداقت با ملت را توصیه کردند.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به روز کارمند نیز اظهار داشت: کارمندان با عزت کشورمان نیز تلاش و خدمات صادقانه صورت داده و زحمات بسیاری انجام می دهند که قدردان خدمات و اهتمام ارزشمند این عزیزان هستیم.

وی افزود: عملکرد دولت را می توانیم در بخش های مختلف سیاست داخلی و خارجی، تأمین امنیت اجتماعی و اقتصاد مورد بررسی و تحلیل لازم قرار دهیم.

یوسفیان ملا اظهار داشت: دولت در عرصه سیاست خارجی خوب عمل کرده و توانست اعتماد عمومی مردم را به سوی خود جلب کند و در این مسیر حضور مستقیم ریاست جمهوری در ملاقات با رؤسای جمهور دنیا و مدیران سیاسی آن حائز اهمیت است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: دولت در عرصه اقتصادی در یک سال گذشته آن طوری که لازم بود نتوانست عملکرد خوبی ارائه دهد و بتواند انتظارات لازم در این مسیر را برآورده کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: جهشی که دولت در عرصه اقتصادی برداشته بود نتایج لازم را صورت نداده و جلسات عدیده و برنامه ریزی ها نتوانست اعتماد و اقبال مردم را در این خصوص همراه داشته باشد.

نماینده مردم آمل در مجلس درباره عملکرد دولت در بخش تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دولت در این عرصه طراحی خوبی انجام داد اما نتیجه لازم حاصل نشد که انتظار می رود برای تحقق اقتصاد مقاومتی گام های شایسته و ارزنده ای برداشته شود.

یوسفیان ملا افزود: امیدواریم دولت و ملت با عنایت حضرت حق در مسیر تحقق و اجرای اقتصاد مقاومتی پبشرفت و موفقیت چشمگیری داشته باشند که برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای کشورمان دارد.

وی در پایان بیان داشت: زحمات دولت تدبیر و امید را ارج نهاده و از خداوند متعال آرزوی توفیقات بیشتری برای دولتمردان در مسیر خدمت به مردم شریف و گرانقدر ایران اسلامی را داریم که شایسته بهترین خدمات هستند.

گفتنی است، 62 پروژه عمرانی و خدماتی به مناسبت هفته دولت با اعتباری بیش از 532 میلیارد ریال در شهرستان آمل افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد./1314/302/ب2

ارسال نظرات