۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۴۴۶۱۰۳
وزیر اطلاعات:

هدف دشمن به خطر انداختن اعتبار امنیتی نظام است

وزیر اطلاعات با اشاره به تلاش های دشمنان و گروهک های تروریستی برای به خطر انداختن و از بین بردن امنیت نظام، ‌تأکید کرد که سربازان گمنام امام زمان(عج) نسبت به تحرکات دشمنان اشراف کامل اطلاعاتی دارند.
وزیر اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات امشب در مراسم سخنرانی آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد به تشریح مهم ترین دستاوردهای وزارت اطلاعات پرداخت و گفت: شکرانه نعمت امنیت امروز بر همه لازم است و اولین قدم عملی شکرانه این است که ملت در برقراری این امنیت با سربازان گمنام امام زمان( عج) همگام باشند؛ بر این اساس توجه به اینکه تروریسم در لباس عموم مردم در تلاش است که به این امنیت ضربه بزند یک امر ضروری است.


وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه  شورای هماهنگی امنیت اطلاعاتی با انسجام مناسبی در حال فعالیت است، اظهار کرد: دشمنان هر روز تلاش می‌کنند که امنیت کشور را به چالش بکشند؛ این درحالی است که گروه‌های تروریستی و تکفیری در جنوب شرق و یا غرب کشور عددی نیستند که امنیت ما را به خطر بیندازند چون ابزاری هستند که دشمنان و سرویس‌های اطلاعاتی از آنها برای به چالش کشیدن امنیت ما استفاده می کنند.


حجت الاسلام والمسلمین علوی از وجود اسناد به هم پیوستن کشورهای متخاصم در پشت صحنه این گروهها خبر داد و گفت: سرویس‌های امنیتی آمریکا و انگلیس و رژیم اشغالگر قدس مهمترین این دشمنان هستند؛ بر این اساس رد پای این کشورها در حمایت از این گروه‌ها با استانداردهای اسناد به جامعه بین المللی اثبات شده است.

وی ادامه داد: دشمنان تیم‌های دوازده گانه ای را تشکیل دادند و برای هر عملیات حاضر بودند که 500 هزار دلار به تروریست ها بدهند که امنیت ما را به خطر بیندازند؛ خوشبختانه سرکرده آنها ابوحفص بلوشی که با اسم شناسنامه‌ای حشام عزیزی علیه نظام فعالیت می‌کرد، به درک واصل شد و عناصر آنها در مناطق مختلف کشور دستگیر شدند.

وزیر اطلاعات ابراز داشت:‌ دشمنان با ایجاد ناتوی اطلاعاتی و امنیتی به دنبال به خطر انداختن امنیت کشور هستند؛ بر این اساس می توان یکی از مهم ترین اهداف داعش را در پی جویی این پروژه ها به خطر انداختن اعتبار امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست./۸۳۷/پ202/ج1

ارسال نظرات