۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۴۴۶۱۵۹
امام جمعه موقت کرمانشاه:

دولتمردان موجبات بدبینی و نارضایتی مردم را فراهم نکنند

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: برخی از مسؤولان با اقدامات نسنجیده در امور نظام خلل ایجاد کرده و اوضاع و شرایط سیاسی نظام را دچار مشکل می کنند.
حجت الاسلام محمد حجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن هفته دولت ابراز داشت: مسؤولان و خدمتگزاران نظام باید پاسخگو عملکرد خود باشند و شرایط حساس انقلاب را با هوشیاری تمام درک کرده و بفهمند.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: خدمتگزاران نظام بدبینی را از ملت دور کنند و به دقت مراقب اعمال خود باشند چرا که مردم انتظارات بسیاری از آن ها دارند.

وی در ادامه یکی از نعمت های بزرگ انقلاب را ولایت فقیه دانست و مطرح کرد: باید قدردان این نعمت الهی بود و در مسیر ولایت فقیه و با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب حرکت کرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه اظهار داشت: عده ای با اقدامات نسنجیده در امور نظام خلل ایجاد کرده و اوضاع و شرایط سیاسی نظام را دچار مشکل می کنند و موجبات بدبینی و نارضایتی مردم را فراهم می کنند.

حجت الاسلام حجتی با اشار به حرکت عاشورایی بنیانگذار انقلاب اسلامی ابراز داشت: امام خمینی (ره) همواره در برابر ظالم ایستادگی می کرد و برای گرفتن حق مظلوم از ظالم لحظه ای ساکت نبود، به برکت ایثار امام راحل انقلاب اسلامی به عنوان الگویی برای کشورهای مقاوم و مسلمان جهان است.

امام جمعه موقت کرمانشاه امنیت را نعمتی بزرگ دانست و عنوان داشت: انقلاب اسلامی با توجه به اینکه همواره ازسوی دشمنانش مورد هجمه قرار می گیرد اما با مقاومت، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه در برابر مستکبران ایستادگی کرده و اجازه دخالت به بیگانگان را نمی دهد.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر ابراز داشت: دولتمردان و خدمتگزاران نظام به شهدای انقلاب اقتدا کنند و در جهت رفع مشکلات نظام جدیت داشته باشند.

حجت الاسلام حجتی در پایان بیان داشت: ملت ایران بابد شکرگزار مجاهدت مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت باشد چرا که اگر این غیورمردان نبودند اسلام و انقلاب و امنیت نظام به مخاطره می افتاد./201/857/ب1

ارسال نظرات