۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۴۴۶۲۱۳
عضو ارشد حزب الله:

اعراب برای خدمت به رژیم صهیونیستی هم‎قسم شده‌اند

رییس شورای شرعی حزب الله لبنان تأکید کرد که اعراب به سرکردگی عربستان سعودی برای خدمت به دشمن صهیونیستی و نابودی مقاومت هم قسم شده اند.
حجت الاسلام محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، حجت الاسلام محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه امروز بعلبک بر لزوم مشخص شدن وضعیت امام موسی صدر تأکید کرد و گفت: وقت آن فرارسیده که سرنوشت امام موسی صدر و همراهانش روشن شود. هم اکنون در سی و هشتمین سالروز ربوده شدن این عالم هستیم اما امت اسلامی و همه دولت های جهان به ویژه لبنان و همچنین سازمان های بین المللی و سازمان ملل هیچ اقدامی انجام نداده اند.

وی خطاب به امام موسی صدر تصریح کرد: تو مرد بسیار بزرگی هستی، در برابر باطل و فساد ایستادی، در دل و جان عاشقانت حضور داری و به عهدی که به تو دادیم پایبند مانده و در کنار سید مقاومت به وظیفه خود عمل خواهیم کرد. تو عزیز هستی و توطئه کنندگان علیه تو خوار و ذلیل شده اند، خون نیروهای مقاومت که برای فلسطین و لبنان جاری شده  است لکه ننگی بر پیشانی کسانی است که تو را نشناخته و نخواهند شناخت.

این عالم لبنانی از عملکرد سیاستمداران لبنانی انتقاد کرد و اظهار داشت: مردم در خیابان ها تحصن کرده اند اما هیچ کس آنها را نمی بیند، قتل و تخریب در جامعه به راه افتاده، ولی دولت هیچ عکس العملی نشان نداده و سرگرم اختلافات است. ما از پرونده ها سخن می گوییم در حالی که دشمن صهیونیستی در حال تجاوز و نقض حاکمیت لبنان است.

وی نسبت به اجرای طرح تجزیه منطقه هشدار داد و تصریح کرد: طرح منطقه جدید کاندولیزا رایس در جنگ 33 روزه شکست خورد اما عاملان آن کوتاه نیامده و با طرح بهار عربی به صحنه بازگشتند تا شاهد از دست رفتن فلسطین و هتک حرمت مقدسات و تخریب مسجد الاقصی و ادامه شهرک سازی باشیم.

حجت الاسلام یزبک ادامه داد: اعراب به سرکردگی آل سعود به آمریکا و انگلیس سرسپرده شده و قسم خورده اند که به رژیم صهیونیستی خدمت کنند. این خدمت به گونه ای است که رژیم را حاکم منطقه کرده، کشورهای منطقه را به سوی تجزیه سوق داده و مقاومت اسلامی را نابود سازد./980/ب902/د

ارسال نظرات