۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۴۶۲۹۱

تحریم تولیدات رژیم صهیونیستی از سوی یک شرکت هواپیمایی بلژیکی

شرکت هواپیمایی "بروسلس" بلژیک تولیدات شرکت صهیونیستی "آهاوا" که در زمینه ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد را تحریم کرد.
پرچم رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، شرکت هواپیمایی بروسلس بنا به درخواست جنبش همبستگی جهانی با ملت فلسطین تصمیم به تحریم تولیدات این شرکت صهیونیستی گرفته است. شرکت مذکور همچنین اعلام کرده که از این پس شیرینی های حلفا را نیز به مسافران خود نخواهد داد.

شیرینیجات حلفا در منطقه صنعتی وابسته به شهرک صهیونیست نشین برکان واقع در اراضی فلسطینیان در روستای بروقین در استان سلفیت در کرانه باختری تولید می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این اقدام پس از آن صورت گرفت که یکی از فعالان جنبش جهانی همبستگی با ملت فلسطین شاهد فروش تولیدات شرکت صهیونیستی مذکور در جریان سفرش از فرودگاه اللد به مقصد فرودگاه بروکسل بود و همین مساله فعالان این جنبش را به تحرک و اعمال فشار بر شرکت هواپیمایی بروسلس واداشت و در نهایت شرکت مذکور نیز درخواست آنان را پذیرفت.

این شرکت هواپیمایی تاکید کرد که از ارائه محصولات شرکت مذکور به مسافران به خاطر اینکه در شهرک های صهیونیست نشین واقع در کرانه باختری تولید می شوند، جلوگیری به عمل آمده است./982/ب102/د

 

ارسال نظرات