۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۴۴۶۴۶۴
وزیر دادگستری:

دیدارهای مردمی سبب تصمیم گیری واقع بینانه از سوی مسؤولان می شود

وزیر دادگستری با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای دیدارهای مردمی است، گفت: این دیدارها موجب می شود مدیران ارشد حس واقع بینانه تری در جهت تصمیم گیری‌ها و پیگیری امور داشته باشند.
وزیر دادگستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی، پیش از ظهر امروز در بدو ورود به استان لرستان و در جمع خبرنگاران هفته دولت را گرامی داشت و گفت: این هفته فرصتی مناسب برای برای فعال شدن مراکز خدماتی و تولیدی است.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت به نام شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده است، افزود: دولتمردان باید ویژگیهای این بزرگان را سرلوحه کار خویش قرار دهند و در عرصه خدمت به مردم از سرداران خدمت و ایثار الگو بگیرند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای دیدارهای مردمی است، اظهار داشت: این دیدارها موجب می شود مدیران ارشد حس واقع بینانه تری در جهت تصمیم گیریها و پیگیری امور داشته باشند.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد اعتماد و ایجاد امید بین مردم در انجام امور و خدمت به مردم خاطرنشان کرد: انعکاس تلاش مسؤولان در جهت برطرف شدن مشکلات مردم و تلاش برای رفاه بیشتر و توسعه موجب خرسندی آنها می شود.

حجت الاسلام پورمحمدی با تأکید بر ضرورت توسعه امیدبخشی در جامعه اظهار داشت: با آگاهی بخشی در سطح جامعه باید این اعتماد سازی ها و امید بخشیها به تحولات و فعالیت های صورت گرفته در کشور شکوفاتر شود.

وزیر دادگستری در ادامه تصریح کرد: تبادل عاطفه، امید و پشتیبانی نکته ارزشمندی است که همواره در عرصه های گوناگون باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.  

وی با اشاره به تحرک خوب مدیران ملی و استقبال مناسب مردم در نقاط گوناگون کشور در هفته دولت  یادآور شد: در این ایام آگاهی بخشی خوبی در سطح عمومی کشور صورت گرفته است.

وزیر دادگستری نقش رسانه ها را در بازتاب اقدامات مدیران و ایجاد آگاهی بخشی در جامعه بسیار مؤثر دانست و گفت: این حضور ارزشمند است./9459/پ202/ج1

ارسال نظرات