۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۴۴۶۵۷۲
امام جمعه بستان آباد:

اقدام و عمل بهترین تبلیغ برای دولتمردان است

حجت الاسلام رضوی اقدام و عمل را بهترین تبلیغ از دیدگاه رهبری برای دولتمردان عنوان کرد و گفت: توصیه ما به دولت یازدهم این است که درگیر مسائل جناحی و تبلیغاتی نشود.
حجت الاسلام رضوي،امام جمعه بستان آباد

حجت الاسلام سیدرضا رضوی امام جمعه بستان آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی بعد از انقلاب با دوران پهلوی و قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست، گفت: خوشبختانه هر روز شاهد افزایش خدمات رسانی در تمامی عرصه‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

وی با گرامیداشت هفته دولت، هفته دولت را پیام درس و الگو برای دولتمردان عنوان کرد و افزود: مسؤولان برای کسب رضایت مردم باید همانند شهیدان رجایی و باهنر در خدمت مردم و انقلاب باشند و اجازه ندهند روحیه اشرافی گری و عافیت طلبی در میان آنها نفوذ و شیوع داشته باشد.

امام جمعه بستان آباد به خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان و سلامت اشاره کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز خدمات دولت در این عرصه قابل تقدیر است، طرح درمان و سلامت یک طرح فاخر بود که مردم از ثمرات آن منتفع شدند و بهره وافری از آن بردند.

وی با اشاره به حمایت استکبار جهانی از تروریسم، ایران اسلامی را با 17 هزار شهید بزرگترین قربانی تروریسم عنوان کرد و افزود: متأسفانه برخورد دوگانه با تروریسم از سوی مجامع بین المللی امروز بیش از هر چیز تروریسم است که مردم جهان را آزار می دهد و امنیت را در منطقه و دیگر کشورها تحت الشعاع قرار داده است.

امام جمعه بستان آباد با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر قربانی کینه توزیهای استکبار جهانی و گروهکهای تروریستی چون منافقین شدند، گفت: شهیدان رجایی و باهنر خار چشم دشمنان بودند و دشمنان ولایتمداری و انقلابی گری این بزرگواران را نتوانست تحمل کند و آنها را به شهادت رساند.

امام جمعه بستان آباد با اشاره به ناامنیهای موجود در کشورهای اسلامی، افزود: استکبار جهانی به دنبال منافع خود در منطقه بوده و با آشوب در کشورهای اسلامی سعی می کند بین مسلمانان تفرقه بیندازد، امنیت امروز به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، مدیون خون شهدا بوده و وظیفه ما هم پاسداری از این دستاوردها است.

وی اقدام و عمل را بهترین تبلیغات از دیدگاه رهبری برای دولتمردان عنوان کرد و افزود: توصیه ما به دولت یازدهم این است که درگیر مسائل جناحی و تبلیغاتی نشود، بهترین تبلیغ برای دولت کنونی اقدام و عمل سازنده است./302/854/ب1

ارسال نظرات