۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۴۴۶۵۹۶
وزیر دادگستری:

حقوقهای نجومی اثر منفی بر جامعه می‌گذارد/ دشمن به دنبال بد نشان دادن چهره امام است

وزیر دادگستری با بیان اینکه امروز حقوقهای نجومی روان مردم جامعه را بر هم ریخته است، گفت: انگیزه دولت برای مبارزه با این فسادها بالا بوده و جلوی فسادهای متوسط به بالا را با قدرت گرفته ایم.
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی، عصر امروز در نشست شورای اداری استان لرستان با گرامیداشت هفته دولت، گفت: الهام گیری از دولت شهید رجایی و باهنر لازمه امروز است.

وی با اشاره به اینکه منافقان ضربه های سختی به ملت ایران وارد کردند، افزود: امروز منافقین چیزی جز خفت، خواری و درماندگی ندارند.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه جنایتکاران چهره هایی همچون رجایی و باهنر را از ملت ایران گرفتند، عنوان داشت: شهید رجایی به تیغ تیز کینه و بخل منافقان شهید شد و امروز با گذشت سالها ملت به این شهیدان تأسی می کنند.

وی یادآور شد: دوران خدمت شهید رجایی و باهنر ۳۰ ماه طول کشید اما نشان، خاطره، تأثیرگذاری و الهام گیری از آنها به جا مانده است.

حجت الاسلام پورمحمدی فرهنگ انقلاب اسلامی را فرهنگ خدمت، ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: امروز داشتن شهید مدافع حرم افتخاری برای ملت بوده و نشانگر این است که فرزندان ما آماده جان فشانی در صحنه های سخت هستند.

وی در ادامه با یادآوری به اینکه امام خمینی(ره) در پی گسترش آرمانهای انقلاب بودند، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) معلم بزرگ ملت، تاریخ ساز بودند و تاریخ را متحول کردند.

وزیر دادگستری با اشاره به اقدامات دشمن برای بد نشان دادن چهره امام راحل تصریح کرد: دشمنان هرگز نمی توانند چهره امام(ره) را بد کنند و ما در طول انقلاب اسلامی شفاف عمل کردیم.

وی در ادامه به مقتدر بودن ایران اشاره و عنوان کرد: این جایگاه به یمن مقاومت و ایستادگی ملت جمهوری اسلامی ایران است و سبب شده که امروز ایران اسلامی قدرتی در برابر تاخت و تاز های کشورهای غربی باشد.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآور شد: امروز ایران در عرصه جهانی سرافراز است و ملت ایران با هوش، اقتدار، قدرت و پیگیری ابرهای سیاه، نفرت، دروغ و سیاه نمایی را کنار زده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و دولت های بیگانه می خواستند ما نباشیم و در جوامع منزوی و تحریم شده باشیم، خاطرنشان کرد: برخلاف خواسته آنان امروز ملت ایران در منطقه و دنیا به اقتدار رسیده است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه ایران دارای اقتصاد مقتدری است، یادآور شد: با وجود تحریمها، نرخ ارز ثابت نگه داشته شده، نرخ تورم و سود بانکی کاهش یافته و این امر نشان دهنده قدرت اقتصادی ایران است.

به نتیجه رسیدن برجام حاصل قدرت اقتصادی کشور است

وی در ادامه به مسأله برجام اشاره کرد و گفت: اگر امروز برجام به امتیاز و نتیجه رسیده به دلیل وجود قدرت اقتصادی کشور بوده است و پای میز مذاکره نشستن با دشمنان نشان از امینت است.

حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: اگر در مذاکرات جهانی توفیق داشته ایم به این دلیل بوده که با وجود اینکه منطقه کانون آتش است، ایران جامعه ای مطمئن و امن بوده می باشد.

وی در ادامه به بحث حقوقهای نجومی اشاره کرد و گفت: انگیزه دولت برای مبارزه با این فسادها بالا بوده و جلوی فسادهای متوسط به بالا را با قدرت گرفته ایم.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه امروز حقوقهای نجومی روان مردم جامعه را بر هم ریخته است، خاطرنشان کرد: باید دست این مفسدان را قطع کنیم.

وی با بیان اینکه باید فسادهای کوچک را کنترل و مدیریت کرد اظهار داشت: مردم با فسادهای کوچک روبرو بوده و ما با فسادهای بزرگ روبه رو هستیم، فسادهای مربوط به حقوق های نجومی حدود ۵۰ میلیون تومان بوده در حالی که پرونده های مربوط به فسادهای اقتصادی حدود دو هزار میلیارد تومان است و اینها قابل مقایسه نیستند.

حجت الاسلام پورمحمدی با تأکید بر اینکه نباید از مبارزه با فساد غفلت کرد، گفت: از مدیران انتظار می رود که نسبت به کنترل بی انضباطی، بی قانونی، تبعیض، رشوه و فساد جدی عمل کنند./201/9459/ب1

ارسال نظرات