۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۴۴۶۶۲۶
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

دولتمردان مسائل فرهنگی را جدی بگیرند/ دولت اسلامی میانه‌ای با اشرافی گری ندارد

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آفندها و پدافندهای فرهنگی ضعیف بوده و ما می‌بینیم دولت به حاشیه رفته و کار خاصی انجام نشده است، گفت: دولت در سال پایانی عمر خود باید از حاشیه‌ها فاصله گرفته و به دور از تجمل گرایی به کار خود ادامه دهد.
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره مشکلات فرهنگی گفت: آفندها و پدافندهای فرهنگی ضعیف بوده و ما می‌بینیم دولت به حاشیه رفته و کار خاصی انجام نشده است.

وی تصریح کرد: با تلاش مسؤولان، خدمتگزاران و مردم تولید گندم به خودکفایی رسیده است اما در کنار آن هنوز واردات برنج از خارج داریم و به خودکفایی نرسیده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: به مسائل فرهنگی باید توجه خاصی شود، طبق آمار وزیر آموزش و پرورش 80 درصد دانش آموزان با معدل 12 قبول شده‌اند و این ضعف آموزشی است و خسارت بزرگی برای جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: دولت در سال پایانی عمر خود باید از حاشیه‌ها فاصله گرفته و به دور از تجمل گرایی به کار خود ادامه دهد، زیرا دولت اسلامی میانه‌ای با اشراف گرایی ندارد و اسراف در اسلام ممنوع است.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای و مفاد برجام اظهار داشت: آیا واقعا تحریم‌ها برداشته شد و زندگی ملت ایران رونق گرفت؟ غربی‌ها و به ویژه آمریکا در صدد هستند تحریم‌ها را به انتخابات اردیبهشت سال آینده گره بزنند و در انتخابات که مسأله حیاتی کشور است، تأثیر بگذارند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری درپایان گفت: به برادران دولتی عرض می‌کنم از نظر ساده زیستی زندگی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار داده و خود را به مردم نزدیک‌تر کنند و ارشادات و هدایت رهبر معظم انقلاب را چراغ راه خود قرارداده و تمام تلاش خود را برای برداشتن فشار اقتصادی و معیشتی مردم به کار گیرند./955/303/ب2

ارسال نظرات