۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۴۴۶۶۳۵
در گفت وگو با خبرنگاران مطرح شد؛

واکنش وزیر دادگستری به نامه علی مطهری/ هرگز در زمین دشمن بازی نمی کنیم

وزیر دادگستری با واکنش نشان دادن به نامه علی مطهری گفت: بازی نکردن در زمین دشمن پاسخی جدی به نامه علی مطهری است.
وزیر دادگستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، صبح امروز در جمع خبرنگاران و با واکنش به نامه علی مطهری گفت: ما راه امام راحل را ادامه می دهیم.

وی با اشاره به این که صحنه مبارزه و بازی را خودمان تعیین و ترسیم می کنیم و نقشه را نیز خودمان می کشیم، افزود: هرگز در زمین دشمن بازی نمی کنیم.

وزیر دادگستری با یادآوری اینکه امام خمینی(ره) به ما آموخت که در زمین دشمن بازی نکنیم، اظهار کرد: ما امروز نیزهمین راه را ادامه می دهیم.

وی با اشاره به این که علی مطهری در نامه خویش عنوان کرده مسؤولان پاسخی جدی و مستقیم نداده اند، خاطرنشان کرد: بازی نکردن در زمین دشمن پاسخی جدی به این نامه است.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآور شد: امام خمینی(ره)، یاران و همراهان ایشان با طراحی مناسب و اجرای دقیق دستورات و فرامین الهی کشور را از شر دشمنان، استکبار،  کفار، صهیونیست ها و منافقین نجات دادند.

وی افزود: امروز نیز به لطف الهی، در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ادامه دادن راه امام راحل و ولایتمداری ملت ایران، نقشه های دشمن نقش برآب می شود.

گفتنی است، همزمان با حضور وزیر دادگستری در خرم آباد به مناسبت هفته دولت، 14 طرح بهداشتی و درمانی به بهره برداری رسید. /9459/پ202/ج

فاطمه ملکی
ارسال نظرات