۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۴۶۶۳۶
آيت الله دري نجف آبادي:

راديو معارف آبروي رسانه ملي و از افتخارات نظام است

آيت الله دري نجف‌آبادی راديو معارف را مايه آبروي رسانه ملي و از افتخارات نظام دانست و گفت: برنامه هاي راديو معارف به لطف حلاوت و اتقان معارف ناب اسلام، ارزشمند است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از راديو معارف، جمعي از مديران راديو معارف با حضور در دفتر آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراك با ايشان ديدار و از همكاري مؤثر و مستمرايشان و ارائه مباحث كارشناسي در برنامه هاي راديو معارف قدرداني كردند.

آيت‌ الله دري نجف آبادي در اين ديدار صميمانه با اشاره به نقش راديو معارف در نشر ارزش ها خاطر نشان كرد: بحمدالله راديو معارف مايه آبروي رسانه ملي و از افتخارات نظام است و به لطف حلاوت و اتقان معارف ناب اسلام، تمام برنامه هايش ارزشمند است و ما به اين راديو از جان و دل افتخار مي كنيم.

نماينده ولي فقيه در استان مركزي افزود : جامعه ديني قدردان اين ثمره نظام است و جا دارد مديران راديو معارف با تمام توان از شأنيت راديو مراقبت داشته باشند.

كارشناس مباحث نهج البلاغه راديو معارف با اشاره به عطش جامعه نسبت به بيانات حضرت امير مومنان علي عليه السلام و جامعيت نهج البلاغه تصريح كرد: شرح موضوعي نهج البلاغه بر اساس نيازهاي جامعه نشانه درايت و هوشمندي در برنامه ريزي مديران اين راديو است اما همواره مراقب و حساس باشيد تا در بازخواني سخنان گوهر بار حضرت ، سخن و انديشه اي بر كلام حضرت تحميل نشود و البته كلمات حضرت به قدري حلاوت و جامعيت دارد كه تحليل دقيق آنها پاسخ گوي نياز امروز بشر خواهد بود.

امام جمعه اراك اظهار داشت: امروز دشمنان با برنامه هاي مختلف و ظرفيت هاي گوناگون از جمله شبكه هاي ماهواره اي و فضاهاي مجازي پايه هاي فكري و عقيدتي نظام را نشانه گرفته‌اند كه براي رويارويي بايد رسانه ديني راديو معارف در اين عرصه نيز حضور اساسي و اثر گذار داشته باشد.

گفتني است مباحث شرح نهج البلاغه آيت الله دري نجف آبادي در برنامه «در محضر ولايت» روز هاي چهارشنبه پخش مي شود. ايشان تا كنون به موضوع اخلاق كارگزاران نظام با محوريت نامه 53 نهج البلاغه و اخلاق اقتصادي با محوريت نامه هاي اقتصادي حضرت پرداخته­اند و از ابتداي مهر ماه به موضوع جريان­هاي فكري و سياسي عصر حضرت با محوريت خطبه­ها و نامه­هاي نهج البلاغه خواهند پرداخت./998/د101/س

 

ارسال نظرات