۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۴۴۶۷۸۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد:

شهیدان رجایی و باهنر گوهرهای پاک انقلاب اسلامی هستند

رییس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر گوهرهای پاکی بودند که خیلی زود از میان ما رفتند، گفت: این دو بزرگوار همواره در دل های ملت زنده اند و به خاطر خدمات ارزنده ای که به مردم انقلابی ایران کرده اند هیچ وقت فراموش نمی شوند.
شهیدان رجایی و باهنر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری، رییس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد با اشاره به فرارسیدن هشتم شهریور، یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: شهیدان رجایی و باهنر افرادی بودند که در نهایت اخلاص و پاکی به عرصه آمدند و خدمت کردند و راه و رسم خدمت خالصانه را به همگان آموختند.

وی گفت: شهید رجایی به همان میزان که تسلیم دین و مکتب اسلام بود، خودش را تسلیم محض فرمایشات امام خمینی(ره) و ولی فقیه زمان خویش میدانست.

حجت‌الاسلام باقری از شهید باهنر نیز به‌ عنوان عالمی فرهیخته، اهل قلم و تحقیق یاد کرد و افزود: شهیدان رجایی و باهنر گوهرهای پاکی بودند که خیلی زود از میان ما رفتند.

وی افزود: این دو بزرگوار همواره در دل های ملت زنده اند و به خاطر خدمات ارزنده ای که به مردم انقلابی ایران کرده اند هیچ وقت فراموش نمی شوند و یادشان برای همیشه در اذهان ملت باقی خواهد ماند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد مردمی بودن این دو بزرگوار را ستود و گفت: این دو شهید والامقام برای خدمت به مردم شب و روز تلاش کردند و سرانجام در راه اسلام و در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند./907/102/ب2

ارسال نظرات