۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۴۴۷۳۲۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی فسا:

مسجد پایگاه اصلی تقویت فعالیتهای فرهنگی مذهبی است

رییس اداره تبلیغات اسلامی فسا در مراسم معرفی امام جماعت مسجد غدیر، بر انجام فعالیت های فرهنگی در مساجد تأکید کرد و گفت: مسجد پایگاه اصلی تقویت فعالیتهای فرهنگی، مذهبی است.
مسجد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام احمد نجفی رییس اداره تبلیغات اسلامی فسا در مراسم معرفی امام جماعت مسجد غدیر این شهر، حضوردر مجالس اهل بیت(ع) را از جمله فواید مساجد دانست و گفت: حتى اگر انسان و مؤمنى بر اثر مشغله کارى نتواند به مسجد برود ولى ما همه ساله می‌بینیم که هر زمان مجلسى مربوط به یکى از امامان باشد تعداد بیشترى از مردم به مسجد می‌آیند و این همان عشق به اهل بیت(ع) است که در هیچ جاى جهان به جز در مسجد نمی‌توان آن را یافت.

 

وی افزود: اصلاً در کجاى جهان مکانى وجود دارد که تعدادى زیاد از مردم براى عبادت و راز و نیاز و عشق به اهل بیت به آنجا می‌روند، در هر مکانى که مردم به آنجا می‌روند بدنبال رسیدن به هدف مادى هستندولى کسانى که در مسجد  حضور می‌یابند به چیز دیگرى می‌اندیشند که اصلاً قابل مقایسه با دیگر اماکن نیست.

رییس اداره تبلیغات اسلامی فسا دوستی بر پایه اهداف معنوى  را از دیگر فواید رفتن به مسجد دانست وافزود: انسان وقتی در مسجد با کسى پیوند رفاقت می‌بندد، آن دوستى و رفاقت هیچ گاه از بین نمی‌رود، چون اساس تشکیل آن در جایى بوده که آن مکان مبناى همه دوستی‌ها و رفاقت‌ها و پیوندهایى است که از راه قلب به هم گره می‌خورند.

حجت الاسلام نجفی با تأکید بر انجام و تقویت فعالیتها و برنامه های فرهنگی خواستار همکاری و تعامل هرچه بیشترهیئت امناء با امام جماعت در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم و بر اساس حکم تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی فسا، حجت‌الاسلام منوچهر محمدی به‌عنوان امام جماعت مسجد غدیر معرفی شد./907/102/ب2

ارسال نظرات