۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۴۴۷۶۰۵
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی:

پرداختن به مقوله حجاب و عفاف نظام را در برابر استحاله فرهنگی دشمنان واکسینه می کند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی هزینه کردن و پرداختن به مقوله حجاب و عفاف را عین واکسینه کردن نظام اسلامی از استحاله فرهنگی و اضمحلال دانست.
مسؤول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام فرهاد شاه محمدی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی امروز در نخستین همایش حجاب و عفاف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی که در کانون بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: حجاب مقوله ای است که حتی در کشور اسلامی ایران نیز مظلوم مانده و مورد توجه و دقت دولتمردان و مسؤولان قرار نگرفته است.

وی بزرگترین مانع از ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را عدم درک معنا و مفهوم حقیقی آن دانست و افزود: فلسفه حجاب و عفاف ایجاد رشد و شکوفایی در انسانها و عامل آبادانی هر دو دنیای آنان است که باید آن را به مردم بشناسانیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: اگر می خواهیم جامعه ای سالم و پویا داشته باشیم باید تابع احکام الهی بوده و با رعایت حدود دین عقول و اندیشه مردم را رشد دهیم.

وی به ضرورت واکنش نظام و مردم جامعه در مقابل شیوع تفکر و فرهنگ ابتذال، بی عفتی و بی بندو باری تأکید و تصریح کرد: اگر در عرصه های نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی می خواهد برتری و قدرت خود را حفظ کند باید وارد مقوله فرهنگ حجاب و عفاف شده و به این مباحث عمق ببخشد، چرا که دفاع همه جانبه مردم مومن و دیندار سبب ایستادگی و قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام شاه محمدی با اشاره به تلاش دشمنان اسلام برای نفوذ در عرصه فرهنگی کشور و اندلسیزه کردن ایران، گفت: مخالفان نظام این مسأله را فهمیده اند که اگر بتوانند از طریق شیوه های مختلف در فرهنگ و باورهای مردم رخنه کرده و خواست خود را به مردم این سرزمین به شکل نرمی تحمیل کنند، مردم را به راحتی و با کمترین هزینه از انقلاب جدا می کنند.

وی با تأکید بر پندگیری مردم و مسؤولان از تاریخ آندلس و فاجعه ای که در اثر غفلت مسؤولان آن اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: این تاریخ در پیش روی ما است که حکومت قدرتمند مسلمانی چطور آن را با رخنه در فرهنگ و ایجاد بی بند و باری و فساد اخلاقی در بین جوانانش دچار تضعیف شده و از دست رفت.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در پایان هزینه کردن برای حجاب و عفاف را عین واکسینه کردن نظام اسلامی از استحاله و اضمحلال عنوان کرد./936/203/ب2

ارسال نظرات