۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۴۷۸۹۶
امام جمعه بروجرد:

تعاون نقش مؤثری در رونق اقتصادی کشور دارد

امام جمعه بروجرد اشتغال را از مؤلفه های مهم اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: با توجه به نقش تعاون در جهت رونق اقتصادی و توسعه کشور این نهاد باید تقویت و مورد حمایت قرار گیرد.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در دفتر امام جمعه شهرستان بروجرد برگزار شد، گفت: مشکل اساسی امروز جامعه بیکاری است.

وی با بیان اینکه اشتغال نقش بسزایی در رونق اقتصادی دارد، خاطرنشان کرد: برای شکوفایی اقتصادی باید بحران بیکاری جوانان برطرف شود.

امام جمعه شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه تاکنون در زمینه برطرف شدن مشکل بیکاری و رونق اقتصادی اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است، اظهار داشت: دولت و ملت در این راستا نقش بسزایی بر عهده دارند.

وی با تأکید بر ساماندهی دانش آموختگان از سوی حوزه تعاون، بیان داشت: این اقدام نیازمند حمایت دولت است و باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام ترابی توسعه کشور را نیازمند رشد و شکوفایی اقتصادی جامعه عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیتهای داخلی و نیروی جوان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعاون از موضوعات سفارش شده در اسلام است و قرآن کریم بر نقش تعاون در جامعه اسلامی تأکید کرده است، خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی کشور نیازمند توسعه تعاونی ها است.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر اینکه برای توسه کشور تعاونی ها باید تقویت شوند، گفت: برای تقویت و افزایش تولید در جامعه باید از تعاونی ها حمایت شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال و بیرون آمدن از بحران بیکاری افزون بر اقدامات دولت، بخش خصوصی نیز باید اقدام کند./9459/203/ب2

ارسال نظرات