۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۴۴۷۹۸۸

تشریح وظایف روحانیان اعزامی به مناطق جنگی

جمعی از روحانیان کمیته تبلیغ و دفاع از عراق در دیدار با مسؤولان عملیات آزادسازی استان موصل وظایف روحانیان اعزامی به مناطق جنگ را تشریح کردند.
مبلغان در میدان جنگ عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از روحانیان کمیته تبلیغ و دفاع از عراق وابسته به آستان مقدس علوی با مسؤولان امنیتی عملیات آزادسازی استان موصل دیدار و گفت‎وگو کردند.

حجت الاسلام شیخ علاء موصلی، مسؤول محور مکحول مرکز رسانه‎های آستان مقدس علوی در این رابطه به خبرنگاران گفت: روحانیان کمیته تبلیغ و دفاع ماموریت جدید خود در استان موصل که تبلیغ، دیدار با با مردم جهت افزایش روحیه و یافتن مشکلات عملیات این استان اختصاص دارد را آغاز کرده‎اند.

وی افزود: روحانیان این کمیته در جریان بازدید از مناطق القیارة، مخمور و الحضر با جمعی از فرماندهان عملیات آزادسازی موصل دیدار و گزارش مختصری از فعالیت‎هایشان و توصیه‎های جدید آیت الله سیستانی را خدمت فرماندهان ارائه کردند.

حجت الاسلام موصلی، تصریح کرد: حضرت آیت الله سیستانی تاکید بسیاری برای حفظ جان مردم بی گناه به ویژه زنان، کودکان و افراد کهن سال دارد و خواستار توجه بیشتر به آوارگان است.

وی در تشریح برخی از اقدامات گروه‎های تبلیغی در میدان نبرد با جریان‎های تروریستی بیان داشت: بیان احکام شرعی، تبلیغ تعالیم دینی، بیان مفاهم اسلامی در جنگ و تاکید بر حفظ جان افراد بی‎گناه بخش از وظایف روحانیان اعزامی به مناطق جنگی است./994/ب902/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات