۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۴۴۸۰۱۴
دبیر ستاد غدیر استان آذربایجان شرقی:

فرهنگ زیربنای تحقق اقتصاد مقاومتی است

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به رابطه فرهنگ با ابعاد مختلف زندگانی بشر و جامعه، گفت: تحول فرهنگی بین مصرف کننده و تولید کننده عامل ثمربخشی برای تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد شد.
اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، دبیر ستاد غدیر استان آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع روحانیان و هادیان سیاسی سپاه غدیر تبریز، با اشاره به رابطه فرهنگ با ابعاد مختلف زندگانی بشر و جامعه، گفت: تحول فرهنگی بین مصرف کننده و تولید کننده عامل ثمربخشی برای تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

وی با اشاره به رهنمودها و تشریح برنامه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: فرهنگ خرید کالای ایرانی و داخلی، فرهنگ سازی در مصرف صحیح کالا و دوری از اسراف از راهکارهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است، اقتصاد مقاومتی با همیاری و همکاری مردم  و مسؤولان محقق خواهد شد.

دبیر ستاد غدیر استان آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت مسأله ولایت و جایگاه آن در نظام اسلامی ایران، ادامه داد: امروز موفقیت نظام اسلامی و هراس دشمنان به برکت ولایت فقیه و پیروی و حمایت ملت بزرگ ایران از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و امام راحل است، اقتدار و امنیت امروز را مدیون ولایت فقیه هستیم.

وی با اشاره به جایگاه ایران در منطقه و اقتدار بین المللی آن، ابراز داشت: امروز اگر دوست و دشمن از نظام اسلامی حساب می برند همه از برکات ولایت فقیه و نظام ولایی است، این اقتدار و امنیت از نکات مثبت و ارزشمند نظام ولایی و انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به ناامنی های به وجود آمده در منطقه از سوی گروهای تروریستی تکفیری، ادامه داد: امروز نیروهای تکفیری در کشورهای منطقه و همسایه رعب و وحشت به وجود آورده اند، این در حالی است که کشورمان در سایه عنایات خداوند متعال و راهنمایی رهبر انقلاب و قدرتمندی نیروهای امنیتی در امنیت و اقتدار به سر می برد.

وی نقش جوانان انقلابی و مردم را در حفظ و صیانت از نظام  اسلامی مهم خواند و افزود: به برکت خون شهدا و رزمندگان و تلاش جوانان در عرصه های علمی نیز به موفقیت های چشمگیری در زمینه های علمی، پزشکی و دفاعی دست پیدا کرده ایم و در علوم مختلف حرف بسیار برای ارائه داریم.

دبیر ستاد غدیر استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن حملات خود را متوجه ولایت فقیه و تضعیف آن کرده است، خاطرنشان کرد: امروز باید در صیانت و حمایت از جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی هوشیار باشیم و با بصیرت و آگاهی در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم به این اصل اصیل اسلامی خدشه وارد شود.

وی با تأکید بر اینکه رفع مشکلات اقتصادی کشور در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی است و همه باید در تحقق آن خود را مسؤول بدانند، تصریح کرد: فرهنگ یک چتر بزرگی است که همه مسائل ذیل آن قرار دارد، فرهنگ اقتصادی نیز باید در کشور اصلاح شود تا شاهد ارتقای اقتصادی و معیشتی کشور و مردم باشیم./۸۵۴/202/ب2

ارسال نظرات