۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۴۴۸۳۰۷

اعزام بیش از هزار مبلغ به مناطق مختلف خوزستان در دهه ولایت

حجت الاسلام فردآقایی گفت: معاونت تبلیغ در دهه ولایت برنامه هایی همچون اعزام مبلغ به 25 شهرستان استان خوزستان را با حضور بیش از هزار مبلغ و 500 مبلغه مد نظر قرار دارد که همزمان با آغاز دهه اعزام خواهند شد.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اعزام مبلغ

حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن دهه ولایت، گفت: معاونت تبلیغ در این دهه برنامه هایی همچون اعزام مبلغ به  25 شهرستان استان را با حضور بیش از هزار مبلغ و 500 مبلغه مد نظر قرار دارد که همزمان با آغاز دهه اعزام خواهند شد.

مسؤول امور مبلغان و روحانیان با بیان اینکه مبلغان و مبلغه ها در مناطق شهری، روستایی و عشایری حضور خواهند داشت، افزود: مبلغان در مساجد، حسینیه ها، مراکز فرهنگی، نمازخانه های ادارات به سخنرانی درباره دهه امامت و ولایت و انجام فعالیتهای تبلیغی و فرهنگی خواهند پرداخت.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه محور سخنرانی در اولویت نخست تبیین واقعه غدیر و نقش آن در دین و تحکیم پایه های اسلام است، ابراز داشت: مباحث تاریخی و جریان شناسی غدیر، چگونگی برخورد دشمنان با غدیر و تببین تلاشهای آنها برای ضربه زدن به دین مبین اسلام، ولایت مطلقه فقیه و موضوعات روز همچون جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی، کاهش آسیبهای اجتماعی از دیگر محورهای سخنرانی ائمه جماعات و مبلغان اعزامی خواهد بود.

حجت الاسلام فردآقایی خاطرنشان کرد: در دهه ولایت حدود 50 تا 60 مبلغ از استان قم برای تبلیغ در شهرستانهای استان حضور خواهند داشت که از جمله برنامه های جانبی دهه ولایت برای مبلغان اعزامی، برگزاری طرح اندیشه اسلامی است.

وی شبیه سازی و شبیه خوانی موضوع غدیر را از دیگر برنامه های این معاونت برشمرد و اظهار داشت: این امر در دستور کار مراکز فرهنگی قرار گرفته است و مبلغان اعزامی نظارت محتوایی برای اجرای آن خواهند داشت.

مسؤول امور مبلغان و روحانیان در پایان گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی جهت برگزای جشنها در انظار عمومی و استفاده حداکثری مردم از این فضا از دیگر برنامه های جانبی در دهه ولایت خواهد بود./302/9456/ب1

ارسال نظرات